اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان - 189

عاشور: میز خبرگزاری‌ها در ستاد انتخابات گلستان تشکیل می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان گلستان گفت: در روز انتخابات میز خبرگزاری‌ها در ستاد انتخابات گلستان تشکیل می‌شود.

عاشور: میز خبرگزاری‌ها در ستاد انتخابات گلستان تشکیل می‌شود

حسین عاشور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: این اقدام برای پوشش لحظه‌به‌لحظه حضور باشکوه و حماسی مردم گلستان در پای صندوق‌های اخذ رای صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به آمادگی کامل تصویربرداران دستگاه‌های اجرایی استان برای ثبت حضور پرشور مردمی استان تصریح کرد: به منظور استفاده بهتر و ثبت کیفی این صحنه‌ها یک دوره آموزش دو ساعت بعد از ظهر امروز در سالن اجتماعات استانداری با شرکت تصویربرداران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی استانداری گلستان با اشاره به اقدامات کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان گلستان خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف این کمیته فراهم کردن زمینه‌ لازم برای حضور فعال مردم در حماسه 12 اسفندماه بوده است.

عاشور اضافه کرد: افزایش شور انتخابات، تنور افکار عمومی و بیان اهمیت حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های اخذ رای در عرصه داخلی و بین‌المللی از مهم‌ترین رویکردهای کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان گلستان است.

وی ادامه داد: استفاده از ابزار سامانه پیامک دستگاه‌های اجرایی برای بیان اهمیت انتخابات و تشویق مردم به حضور دشمن‌شکن از اقدامات این کمیته بوده است.

مدیر روابط عمومی استانداری گلستان گفت: تاکنون همایش‌های متعددی با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد و تولید و پوشش اخبار این همایش در پایگاه‌اطلاع‌رسانی استانداری گلستان و مصاحبه اختصاصی با فرمانداران 14 گانه برای بیان حال و هوای انتخابات در حوزه‌های انتخابیه‌ استان صورت گرفته است.

عاشور ادامه داد: برای اطلاع‌رسانی بهتر نیز نرم‌افزاری تحت عنوان حماسه حضور حاوی اطلاعاتی از انتخابات مجلس بعد از انقلاب در این استان حاوی سخنان بزرگان و شخصیت‌های تهیه شده است.

وی اظهار امیدواری کرد مردم بابصیرت و آگاه ایران و استان گلستان که در تمام انتخابات حضور خیره‌کننده داشتند نیز در انتخابات 12 اسفند ماه جهانیان را مبهوت حضور خود کنند.

استان گلستان دارای شش حوزه انتخابیه اصلی و 21 حوزه فرعی است و یک‌هزار و 190 شعبه اخذ رأی برای جمع‌آوری آرای مردم این استان پیش‎بینی شده است. در مجموع 71 کاندیدا برای کسب هفت سهمیه استان گلستان در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی رقابت خواهند کرد.

این دوره از انتخابات در استان دو ویژگی منحصربه‌فرد دارد که یکی از این ویژگی‎ها آموزش بیش از 9 هزار و 500 نفر از مجریان برگزاری انتخابات در استان است.

برگزاری انتخابات الکترونیکی در یکی از حوزه‎های انتخابیه (شهرستان علی‎آبادکتول) و برگزاری نیمه مکانیزه در پنج حوزه انتخابیه از ویژگی‎های ممتاز این دوره از انتخابات در استان است.

تعداد رأی اولی‌های نهمین دوره انتخابات را در استان بیش از 119 هزار نفر اعلام کرد.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول