اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قروه اعلام کرد

نظارت 163 بازرس در قروه برای انتخابات مجلس

خبرگزاری فارس: فرماندار قروه در همایش بازرسان انتخابات نهمین دوره مجلس از فعالیت 163 بازرس و سربازرس در این دروه از انتخابات در این شهرستان خبر داد.

نظارت 163 بازرس در قروه برای انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، نادر فخری صبح امروز در همایش بازرسان نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان اظهار کرد: نظارت بر حسن اجرای انتخابات در تمامی شعب اخذ رأی، اصلی‎ترین وظیفه بازرسان در 12 اسفند و شعب اخذ رأی است.

وی خاطر نشان کرد: آگاهی کامل بازرسان نسبت به وظایف قانونی محوله بسیار ضروری بوده و باید با بی‎طرفی کامل و دقت‌نظر در مراحل اجرایی انتخابات در راستای سلامت این رویداد و حسن اجرای آن از بروز هرگونه شائبه‎ای پیشگیری کنند.

فرماندار با تأکید بر اینکه بازرسان در مقابل قانون و مقررات وضع شده مسئول هستند و باید در انجام وظایف محوله به نحو احسن و شایسته تلاش کنند، افزود: تلاش همه متولیان و دست اندرکاران، برگزاری انتخاباتی سالم و با حضور حداکثری مردم است.

فخری به نقش مقام معظم رهبری در هدایت مردم اشاره کرد و گفت: رهنمودها و منویات ولی‌فقیه سبب تحکیم و تداوم مسیر انقلاب اسلامی و یأس و ناامیدی دشمنان شده و همیشه باید شکرگزار این نعمت عظیم الهی باشیم.

وی با اشاره به تلاش گسترده دشمنان برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات، تصریح کرد: در این میان وظیفه همه مسئولان و کاندیداهاست که با اهتمام به این شرایط خاص، زمینه را برای حضور حداکثری مردم در 12 اسفند را فراهم کنند.

فرماندار قروه انتخابات ادوار مختلف انقلاب را در ایران اسلامی مردمی و از سالم ترین انتخابات در جهان دانست و گفت: متولیان و دست اندرکارانی که در امر برگزاری انتخابات مشخص و تعیین شده‌اند همگی از بطن مردم هستند و بصورت خودجوش برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات مشارکت و تلاش می‌کنند.

 

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول