اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زنجان یک گام تا حماسه‌ای دیگر- 112

علی اکبری: 685 بازرس انتخابات استان زنجان را رصد می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس هئیت نظارت بر انتخابات استان زنجان گفت: 685 بازرس انتخابات مجلس شورای اسلامی را در استان زنجان رصد می‌کنند.

علی اکبری: 685 بازرس انتخابات استان زنجان را رصد می‌کنند

 قاسم علی اکبری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: یکی از ارکان انتخابات به صورت قانونی حوزه بازرسی است.

وی با بیان اینکه در هر شعبه یک نفر به عنوان بازرس حضور دارد، افزود: به ازای هر 10 بازرس یک سربازرس نیز بر انتخابات نظارت می‌کند.

رئیس هئیت نظارت بر انتخابات استان زنجان تصریح کرد: بازرسان در زمینه نام‌نویسی و تبلیغات کاندیداها بازرسی‌ها را انجام داده و نوع تخلفات را رصد می‌کنند.

وی با بیان اینکه نحوه نام‌نویسی و تبلیغات کاندیداها باید به صورت قانونی صورت گیرد، افزود: هئیت بازرسی بر نحوه مراحل انتخابات، بازرسی‌های لازم را انجام می‌دهد تا در صورت بروز هر گونه تخلفی اقدامات قانونی صورت گیرد.

علی اکبری  تصریح کرد: تا کنون در هیچ یک از حوزه‌های انتخابیه تخلفات قانونی صورت نگرفته است.

وی با اشاره به اینکه در روز رای‌گیری نیز بازرسان در حوزه‌های انتخابیه حضور دارند، یادآور شد: این بازرسان بر فعالیت مجریان قانون در روز انتخابات نظارت داشته تا مجریان انتخابات در چارچوب قانونی وظایف خود را انجام دهند.

رئیس هئیت نظارت بر انتخابات استان زنجان با بیان اینکه بازرسان در شمارش آرا نیز در حوزه‌های انتخابیه حضور دارند، تصریح کرد: بازرسان در کنار مجریان روند قانونی انتخابات را بازرسی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه تا به امروز در سطح استانی مشکلی مشاهده نشده است، اضافه کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور در استان از سوی هیئت بازرسی انجام شده است.

علی اکبری اظهار کرد: 12 اسفند  شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات هستیم، چرا که مردم با اعتمادی که به مسئولان نظام دارند در این انتخابات به صورت گسترده شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه 685 بازرس انتخابات استان را رصد می‌کنند، تصریح کرد: 60 سربازرس نیز در حوزه‌های انتخابیه برگزاری انتخابات را رصد می‌کنند.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول