اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر گلپایگان:

طرح فرشتگان رحمت در گلپایگان اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر گلپایگان از اجرای طرح فرشتگان رحمت در گلپایگان خبر داد.

طرح فرشتگان رحمت در گلپایگان اجرا می‌شود

حمید رضا کریمیان در گفت‌وگو با خبر نگار فارس در گلپایگان اظهار داشت: خدمات داوطلبانه یکی از اصول بنیادین و قلب فعالیت‌های نهضت بین‌المللی صلیب سرخ و هلال احمر بوده است و داوطلبان بهترین یاوران جمعیت‌های ملی برای پیشبرد برنامه‌های بشر دوستانه و خدمت رسانی به مردم آسیب پذیر به شمار می‌روند.مردم خیر و نوع‌دوست کشورمان از دیر باز بر اساس روحیه اسلامی در این گونه خدمات پیشتاز بوده‌اند.

رئیس جمعیت هلال احمر گلپایگان تصریح کرد: سازمان داوطلبان با اجرای طرح مدت دار فرشتگان رحمت در قالب فعالیت‌های حمایتی و مشارکتی به دنبال منشوری از هم اندیشی و همکاری بین توانمندان و نیازمندان است تا بستر و مسیر وحدت و جاری شدن نیت‌های خیر انسانها متعالی را هموار کند.

وی تاکید کرد: در این طرح ملی از طریق جمع‌آوری کمک‌های مردمی و اخذ منابع مردمی و داوطلبی و خدمات اجتماعی برای توزیع در بین جامعه هدف اقدام می‌شود.

کریمیان به جامعه هدف و بهره‌وران این طرح اشاره کرد و گفت: زنان بی سرپرست و بد سرپرست و نیازمندان در روستاها و مناطق دور شهری، کودکان یتیم و خانواده نیازمندان و بیماران صعب‌العلاج و نیازمندان جامعه هدف طرح فرشتگان هستند.

وی اظهار داشت: زمان اجرای این طرح از اول دهه فجر تا 15 اسفند ماه و جشن نیکوکاری است و توزیع کمک‌های مردمی از 15 اسفند تا شب عید ادامه دارد.

این مسئول افزود: خیران و نیکوکاران می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی شامل البسه، کیف و کفش، مواد بهداشتی و شوینده، برنج، روغن، حبوبات را به هلال احمر شهرستان تحویل دهند تا داوطلبان نیز بدست نیازمندان برسانند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول