اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر بهبهان خواستار شد

مشارکت حداکثری بهبهانی‌ها در انتخابات 12 اسفند

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهر بهبهان خواستار مشارکت حداکثری بهبهانی‌ها در انتخابات 12 اسفند شد.

مشارکت حداکثری بهبهانی‌ها در انتخابات 12 اسفند

صدرالله آقامیری امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در بهبهان با دعوت مردم برای شرکت پرشور در انتخابات 12 اسفند اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما در جهان تأثیرات فراوانی داشته و تا به امروز بیش از 30 انتخابات را در کشور برگزار کرده که نشان از مردم‎سالاری و حق تعیین سرنوشت توسط همه مردم کشور است.

وی خاطر نشان کرد: از این رو همانند کانون استکبار و ظلم‎ستیزی، الهامی برای حرکت‎ها و فعالیت‎های عدالت‎خواهانه و آزادی‎طلبانه کشورهای منطقه و دنیا است.

آقامیری افزود: دشمنان کوچک ما می‎دانند که حضور مردم در پای صندوق‎های رأی، لبیک دوباره به مقام معظم رهبری است و به همین خاطر قصد دارند با برنامه‎های متعدد، مانع از حضور ملت ایران در انتخابات مجلس نهم شوند.

وی تصریح کرد: اما مردم ما قطعا در روز جمعه 12 اسفندماه 90 برای حضور در پای صندوق‎های رای لحظه‎شماری کرده و یک بار دیگر با بصیرت کامل و وحدت، صلابت خود را در دفاع از حریم ولایت به جهانیان نشان خواهند داد.

عضو شورای شهر بهبهان همچنین به ترورهای دانشمندان کشور اشاره کرد و گفت: دشمنان ما بدانند که با اقداماتی نظیر ترورهای ناجوانمردانه دانشمندان ما و با ایجاد جنگ‎های روانی در کشور اسلامی ما، راه به جایی نبرده و به طور مدام شکست خواهند خورد.

وی خاطر نشان کرد: بالعکس تصور آنها، عزم ملت ما با مشاهده چنین اقداماتی برای حمایت بیشتر از انقلابی که با خون هزاران شهید به ثمر نشسته است، بیشتر خواهد شد.

آقامیری در پایان با بیان اینکه انتخابات حق قانونی هر فرد برای تعیین سرنوشت آینده خود است، اظهار داشت: همه باید یکدل و هم‎صدا در پای صندوق‎های رأی حضور داشته، انتخابی اصلح داشته باشیم و برای آینده خود، جامعه و شهرمان سرنوشتی شایسته رقم بزنیم.

انتهای پیام/صا10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول