اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان:

استقلال بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران است

خبرگزاری فارس: سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان گفت: امام (ره) در شرایطی که خفقان فکری در جامعه ما به یک فرهنگ تبدیل شده بود استقلال را برای ایران اسلامی به ارمغان آورد.

استقلال بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، منوچهر متکی با بیان این مطلب در جمع مردم شهرضا اظهار داشت: در دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تثبیت وابستگی به غرب بزرگ‌ترین راهکار حفظ دستگاه قدرت به شمار می‌رفت.

وی ادامه داد: در دوران پهلوی خفقان به گونه‌ای در جامعه ما رسوخ پیدا کرده بود که حتی شاه کشور ایران از کم‌ترین آزادی عملی برخوردار نبود.

متکی با تشریح قانون ننگین کاپیتولاسیون تصریح کرد: این قانون در حقیقت گویاترین سند از وضعیت اسفبار اجتماعی و بین‌المللی آن دوران ایران است.

وزیر سابق امور خارجه با اشاره به تحولات گسترده فکری و اجتماعی در دوران پس از انقلاب اسلامی بیان داشت: مهم‌ترین هنر امام خمینی (ره) آشنا کردن مردم ایران با حقیقت وجودی خودشان واصل خودباوری بود که در نهایت پیروزی انقلاب اسلامی ایران را در برداشت.

وی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و نقش آن در آینده کشور گفت:اگر در دنیای امروز مردم سالاری دینی به عنوان نماد ایران مطرح است و در سایه این تفکر تمامی دنیای لیبرال دموکراسی به چالش کشیده شده است این را باید نتیجه ایستادگی 33 ساله مردم دانست.

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان با تشریح نقش مردم در اشاعه انقلاب اسلامی ایران به اقصی نقاط جهان افزود: مردم ما در طول سال‌های گذشته با تمامی مشکلات و نارسایی‌های موجود هیچ گاه عرصه را خالی نکرده‌اند و دنیای غرب نیز از این ایستادگی و مقاومت به خشم آمده است.

متکی ادامه داد: جبهه متحد اصولگرایان تحت زعامت آیت الله مهدوی کنی و آیت الله یزدی با توجه به شرایط خاص و حساس جامعه در عرصه انتخابات حاضرشده است.

وی با تشریح نحوه انتخاب کاندیداهای این جبهه تصریح کرد: در زمینه انتخاب نامزدهای این جبهه تلاش شده است در تمامی نقاط کشور از بین ارزشی‌ترین و اصول گرا ترین کاندیداها، بهترین افراد انتخاب و به مردم بزرگوار معرفی شوند.

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان اضافه کرد: تمام افرادی که به عنوان کاندیدا در این انتخابات حاضر شده‌اند به هر میزانی که موفق به کسب آرای مردمی شوند، پیروز عرصه انتخابات محسوب می‌شوند و در این موفقیت بزرگ سهیم هستند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول