اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان - 179

دهنوی: 1200 نفر برای انتخابات در آزادشهر مشارکت می‎کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار آزادشهر از مشارکت یک‌هزار و 200 نفر اعم از نیروی انتظامی و هیئت‎های اجرایی، نظارت و بازرسی امنیت برای انتخابات این شهرستان خبر داد.

دهنوی: 1200 نفر برای انتخابات در آزادشهر مشارکت می‎کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، فاضل دهنوی با بیان اینکه این دوره از انتخابات را لیلة‎القدر مسلمان‎ها دانست اظهار داشت: از ویژگی‎های مهم این دوره از انتخابات، نخستین انتخابات بعد از فتنه 88 و تقارن آن با بیداری کشورهای مسلمان است که حساسیت کار را برای حضور مردم به ویژه در شهرستان آزادشهر بیشتر کرده است.

وی ‎با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات 12 اسفند تصریح کرد: مردم ولایت‌مدار ایران با حضور گسترده همانند راهپیمایی 22 بهمن به همه دشمنان نشان خواهند داد که جوسازی‎ها و توطئه‎های آنان در ایران بی‎تأثیر خواهد بود.

دهنوی اضافه کرد: دشمنان برای ضربه به نظام به انحای مختلف و از طریق بنیادهای انگلیسی و آمریکایی و پشتیبانی رژیم صهیونیستی از عوامل داخلی و خارجی خود استفاده می‌کنند و برای خنثی‎سازی آن باید افکار عمومی به خصوص جوانان نسبت به این اقدام آگاه باشند و فریب وسوسه‎های آنان را نخورند.

فرماندار شهرستان آزادشهر اذعان کرد: انتخابات آزادشهر در دو بخش چشمه‎ساران و بخش مرکزی برگزار می‎شود که در بخش چشمه‎ساران 22 شعبه مهیا شده که 13 شعبه ثابت و 9 شعبه سیار است.

وی اضافه کرد: در بخش مرکزی 59 شعبه تعیین شده که 44 شعبه ثابت و 15 شعبه سیار است.

دهنوی گفت: یک‌هزار و 200 نفر اعم از نیروی انتظامی و هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی امنیت انتخابات این شهرستان را تامین می‎کنند.

وی همچنین تعداد واجدین شرایط این شهرستان را در انتخابات 12 اسفند ماه حدود 61 هزار نفر اعلام کرد.

شهرستان آزادشهر در شرق استان گلستان واقع شده و 89 هزار و 477 نفر جمعیت دارد.

در حوزه انتخابیه شهرستان آزادشهر و رامیان هشت نفر برای کسب کرسی یک نمایندگی در مجلس شورای اسلامی روز جمعه با یکدیگر رقابت می‎کنند.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول