اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با قانون حمایت از مشاغل خانگی انجام می‏‎شود

عرضه محصول نهایی با قیمت کمتر به بازار/ جلوگیری از واردات کالاهای غیرمجاز

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‏های فیروزکوه و دماوند در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای قانون حمایت از مشاغل خانگی می‏تواند محصول نهایی را با قیمت کمتر به بازار عرضه و از واردات بسیاری از کالاهای غیرمجاز جلوگیری ‏کند.

عرضه محصول نهایی با قیمت کمتر به بازار/ جلوگیری از واردات کالاهای غیرمجاز

شاهرخ رامین امروز در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: در مجلس شورای اسلامی قوانین بسیار خوبی تدوین شده که قابل اتکا و دفاع هستند.

وی ادامه داد: قانون حمایت از مشاغل خانگی که صورت عامیانه آن بین تمام اقشار از جمله مردان و زنان اجرا شده و یک نقطه حمایت برای افراد بیکار به ویژه بانوان تلقی می‏شود از جمله مهم‏ترین این قوانین و برنامه‏هاست.

نماینده مردم شهرستان‏های فیروزکوه و دماوند در مجلس شورای اسلامی افزود: این قانون می‏تواند در قالب واحدهای کوچک تولیدی هزینه‏های سرباری تولید را از بین ببرد و در نتیجه محصول نهایی را با قیمت کمتر به بازار عرضه کند.

رامین ادامه داد: همچنین به این ترتیب از واردات بسیاری از کالاهای غیرمجاز و بدون کیفیت جلوگیری و حرف بزرگی در برابر اقتصادهای بزرگ رو به پیشرفت شود.

وی تصریح کرد: همچنین این قانون از دید اجتماعی می‏تواند به سرعت و در مدت کوتاهی به راحتی و با کمترین هزینه در بین مردم اشتغال ایجاد کند و برای بانوان یک شغل ایده‏آل تلقی شود.

نماینده مردم شهرستان‏های فیروزکوه و دماوند در مجلس شورای اسلامی افزود: با این وجود مادران و سایر بانوان می‏توانند با درآمد کافی و با اعتماد به نفس بیشتر در زمینه القای تربیت، محبت و ایجاد زندگی معیشتی کامل‏تر برای فرزندان خود عمل کنند و نقش محوری در زمینه تغذیه عاطفی و اقتصادی برای خود و خانواده داشته باشند.

رامین گفت: صندوق‏های اجتماعی باید بانوان را به عنوان عضو اصلی جامعه اقتصادی خانواده تلقی کنند و برای آنها مزایایی همچون حقوق بازنشستگی و آتیه‏ای روشن در نظر بگیرند.

وی تاکید کرد: همه این مزایا می‏تواند دستاورد قانون حمایت از مشاغل خانگی باشد و بیشترین افرادی که در این راستا سود و بهره می‏برند بانوان هستند.

نماینده مردم شهرستان‏های فیروزکوه و دماوند در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: این قانون می‏تواند گام بزرگی در راستای حمایت از حقوق و زحمات بانوان باشد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول