اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری:

تسهیلات مشاغل خانگی چهارمحال و بختیاری تا پایان اسفند جذب ‎شود

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: بانک‌های عامل این استان تا پایان اسفندماه جاری باید سهمیه ابلاغی تسهیلات مشاغل خانگی به این استان را در حد مطلوب جذب کنند.

تسهیلات مشاغل خانگی چهارمحال و بختیاری تا پایان اسفند جذب ‎شود

حمیدرضا فروزنده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: بانک‌های عامل این استان در پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی همکاری خوبی داشته‌اند.

وی افزود: امیدواریم با همین جدیت تا پایان سال‌ جاری به روند پرداخت تسهیلات طرح‌های مشاغل خانگی ادامه دهند تا کل سهم ابلاغی به این استان جذب شود.

فروزنده خاطرنشان کرد: نظر به اهمیت و جایگاه ویژه مشاغل خانگی در ایجاد اشتغال، تمام ادارات باید تلاش و مساعدت لازم را به منظور صدور مجوز و ایجاد مشاغل خانگی و جذب اعتبارات مربوطه به عمل آورند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری یکی از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را خدمت به مردم برشمرد و گفت: یکی از ویژگی‌های حکومت اسلامی خدمت بی‌منت به مردم و تلاش برای رشد و تعالی انسان و جامعه است.

وی تصریح کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی فاصله‌ای بین مردم و مسئولان نیست اما مردم نیز باید مسئولان نظام را در رسیدن به اهداف عالیه یاری و کمک کنند.

فروزنده به اهمیت طرح ساماندهی مشاغل خانگی اشاره کرد و افزود: در ایجاد اشتغال، مشاغل خانگی از اهمیت بسزایی برخوردارند که باید به طور جدی به آن پرداخته شود.

وی با اشاره به فرآیند صدور مجوز و پرداخت تسهیلات برای متقاضیان مشاغل خانگی اظهار کرد: نظر به اهمیت و جایگاه ویژه مشاغل خانگی در ایجاد اشتغال، تمام ادارات باید تلاش و مساعدت لازم را به منظور صدور مجوز و ایجاد مشاغل خانگی و جذب اعتبارات مربوطه به عمل آورند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری همچنین با اشاره به تنوع رشته‌های مربوط به مشاغل خانگی، اهمیت مشاغل خانگی و نقش بسزای آن در ایجاد اشتغال و ارتقای سطح سلامت جامعه و با تشکر از همکاری بانک‌های عامل در این استان، از مدیران بانک‌های عامل خواست تا درباره پرداخت تسهیلات مربوط به متقاضیان مشاغل خانگی مساعدت، تسهیل و تسریع بیشتری به عمل آورند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول