اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اقتصادی استانداری مازندران خبر داد

بودجه 90 میلیاردی برای مشاغل خانگی

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: 90 میلیارد تومان برای مشاغل خانگی در مازندران در نظر گرفته شده است.

بودجه 90 میلیاردی برای مشاغل خانگی

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، حسن اسماعیلی ظهر امروز در کارگروه اشتغال شهرستان آمل با اشاره به اینکه اعتبار مربوط به مشاغل خانگی از نیمه دوم سال‌ جاری ابلاغ شده است، اظهار کرد: تاکنون 77 میلیارد و 400میلیون تومان از این اعتبار تخصیص داده شده است.

وی با بیان اینکه طرح‌های مشاغل خانگی تا سقف پنج میلیون تومان اعتبار دریافت می‌کنند، افزود: تمامی تسهیلات مربوط به مشاغل خانگی باید تا پایان امسال پرداخت شود.

به گفته اسماعیلی به نظر نمی‌رسد بتوان از اعتبارات سال آینده به این بخش تخصیصی صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه به منظور تسریع در پرداخت این تسهیلات نحوه پرداخت و تعاملات دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها بررسی می‌شود، یادآور شد: در این زمینه نشست‌هایی در تمامی شهرستان‌های استان تدارک دیده شده است.

مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری مازندران با اعلام اینکه مهم‌ترین مشکل در بخش اعتبارات دیر ابلاغ شدن این اعتبار و مشکل ضامن متقاضیان است، تصریح کرد: برای تسهیلات کمتر از 10 میلیون تومان تنها یک ضامن نیاز است که بانک‌ها باید این امر را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه براساس مصوبه دولت و بانک‌ مرکزی از این پس حساب یارانه افراد نیز می‌تواند به عنوان ضامن پذیرفته شود، افزود: این امر موجب تسهیل پرداخت تسهیلات به متقاضیان می‌شود.

اسماعیلی با اشاره به ارزیابی‌های صورت گرفته در ارتباط با پرداخت این تسهیلات گفت: میزان پرداخت‌ها تاکنون مورد قبول بوده است و امیدواریم تا پایان سال این میزان افزایش یافته و تمام پرداخت‌ها انجام شود.

وی بر تلاش دستگاه‌های اجرایی در جذب اعتبارات تاکید کرد و از بانک‌ها خواست شرایط تسهیل در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی را فراهم کنند.

انتهای ‌پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول