اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند خبر داد

رایانه‏ای شدن فرآیند ثبت‏نام رأی‏دهندگان در دماوند و فیروزکوه

خبرگزاری فارس: فرماندار دماوند از رایانه‏ای شدن فرآیند ثبت‏نام رأی‏دهندگان در حوزه انتخابیه شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه خبر داد.

رایانه‏ای شدن فرآیند ثبت‏نام رأی‏دهندگان در دماوند و فیروزکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از ستاد کمیته اطلاع‏رسانی و تبلیغات حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه، علی‏رضا قاسمی‏فرزاد امروز اظهار کرد: با توجه به رایانه‏ای شدن فرآیند ثبت‏نام رأی‏دهندگان، همراه داشتن کارت ملی به همراه شناسنامه در روز اخذ رأی الزامی است.

وی تصریح کرد: به اطلاع عموم ملت شریف شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه می‏رساند که با توجه به رایانه‏ای شدن فرآیند ثبت‏نام رأی‏دهندگان جهت اخذ رأی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اجرای تبصره هفت ماده 9 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی دائر بر نوین‏سازی شیوه‏های اخذ رأی برای شرکت در انتخابات علاوه بر شناسنامه، همراه داشتن کارت ملی نیز الزامی است.

فرماندار دماوند خاطر نشان کرد: از عموم هم‏وطنان عزیز دعوت می‏شود در روز جمعه، 12 اسفند با همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه خود، با حضوری آگاهانه و پرشور، برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات ملی بزرگ ایران افزوده و مجریان انتخابات را نیز در هر چه بهتر برگزار کردن آن یاری کنند.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول