اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتخاب بزرگ اسفند/51

مجلس نهم باید اصولگرا باشد

خبرگزاری فارس: یک تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: مجلس نهم باید اصولگرا باشد و همه افراد باید در این راستا تلاش کنند.

مجلس نهم باید اصولگرا باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عبدالله دخانیان در نشست سیاسی و انتخاباتی که با حضور بانوان سمنانی برگزار شد، گفت: با حضور گسترده و صف‏های طولانی در پای صندوق‏های اخذ رأی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی سد راه دشمن شده و جلوی نگاه خصمانه دشمن را خواهیم گرفت.

وی با بیان اینکه مجلس باید اصولگرا باشد و اصولگرایی دو گونه است، تأکید کرد: یکی از این دسته‏بندی‏ها، جریان اصولگرایی بوده که قابل بررسی است و دوم، روند اصولگرایی مدنظر قرار دارد که حائز اهمیت است.

دخانیان ادامه داد: در جریان اصولگرایی ممکن است منافع گروهی غلبه کند، ولی در روند اصولگرایی همه چیز فدای اسلام، انقلاب، ولایت، ائمه اطهار(ع) می‏شود و هر چه خوبی و زیبایی بوده، در روند اصولگرایی آماده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: مردم باید بدانند که غرض از تحریم‌ها صرفاً بحث هسته‌ای نیست، چرا که مطمئن هستیم اگر مسئله هسته‌ای به نحوی حل شود، دشمنان موارد دیگری را مطرح می‌کنند.

تحلیلگر مسائل سیاسی تأکید کرد: در واقع هدف‌ دشمنان دلسردی مردم و خالی کردن نظام از پشتوانه مردم است، از این‌رو برای اینکه نمود پیدا کند باید در جایی خود را نشان دهد که صحنه‌ انتخابات یکی از آنهاست، طبیعتاً حضور یکپارچه و قدرتمندانه مردم در انتخابات و مشارکت حداکثری بهترین پادزهر علیه تحریم‌هاست.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول