اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام شجونی در گفت‌و‌گو با ‌فارس:

ترکیب مجلس آینده به نفع اصولگرایان است / مهره‌های جریان انحرافی با نقاب ظاهر می‌شوند‌

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به تحرکات انتخاباتی جریان انحرافی در کشور گفت: مهره‌های جریان انحرافی با نقاب ظاهر می‌شوند که در این زمینه باید مراقب بود.

ترکیب مجلس آینده به نفع اصولگرایان است / مهره‌های جریان انحرافی با نقاب ظاهر می‌شوند‌
حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر شجونی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در رزن با تأکید بر لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات اظهار کرد: توجه به نقش برجسته مجلس شورای اسلامی و مسئولیت و رسالت سنگین نمایندگان در تعیین سرنوشت کشور، باید مردم را بر آن دارد تا افراد اصلح‌، انقلابی، خادم و ولایی را برای این امر خطیر انتخاب کنند.

وی با اشاره به حضور مردم پرشور مردم در انتخابات در طول حیات نظام جمهوری اسلامی افزود: این حضور بهنگام و چشمگیر همواره نقشه‌ها و دسیسه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده است.

*حضور در انتخابات پایه‌های نظام را مستحکم می‌کند

دبیر جامعه وعاظ تهران با بیان اینکه حضور در انتخابات پایه‌های نظام را مستحکم می‌کند، ابراز داشت: ایستادگی در برابر توطئه‌های دشمنان و زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی همواره مسیر پرنور انقلاب اسلامی بوده که همین امر الگویی برای دیگر کشورهای منطقه و آزاده جهان شده است.

*رهبر انقلاب نظام را از انحرافات نجات داده‌اند

وی از درایت، شجاعت و صلابت مقام معظم رهبری سخن گفت و خاطرنشان کرد: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با بصیرت و تیزبینی‌ خودشان همواره نظام را از انحرافات و انواع توطئه‌ها نجات داده‌اند که تبعیت مردم از ولی فقیه نیز در این میان نقش اثرگذاری در ماندگاری انقلاب داشته و دارد.

*باید مانند ستونی محکم حافظ انقلاب و منافع آن بود

شجونی با بیان اینکه باید همواره برای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های نظام آماده بود، تصریح کرد: ما باید مانند ستونی محکم حافظ انقلاب اسلامی و اهداف آن باشیم که شرکت در انتخابات یکی از راه‌های دفاع از آن به شمار می‌رود.

وی با اشاره به تهدیدها و تحریم‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی افزود: تا زمانی که مردم حامی ولایت و ارزش‌های انقلاب باشند تهدیدها و تحریم‌ها راه به جایی نمی‌برند که البته تاکنون نیز همین طور بوده است.

*نزدیکی کاندیداها به کانون‌های قدرت و ثروت سم مهلکی است

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر لزوم تبعیت از مقام معظم رهبری و منویات ایشان، نزدیکی کاندیداها به کانون‌های قدرت و ثروت را سم مهلکی دانست و ادامه داد: نزدیک شدن به ثروتمندان و قدرتمندان در شأن نمایندگان و نامزدهای انتخاباتی نیست.

وی در پاسخ به ارزیابی‌اش از فعالیت و تحرکات انتخاباتی‌ جریان انحرافی در کشور تأکید کرد: برخی مواقع دشمنان نظام و مردم شناخته شده و مشخص هستند ولی در بعضی شرایط نیز افرادی با نقاب وارد صحنه می‌شوند تا از این طریق به اهداف و منافع خود دست یابند.

*جریان انحرافی تمرکز خود را بر شهرستان‌ها معطوف کرده است

شجونی با بیان اینکه مهره‌های جریان انحرافی با نقاب ظاهر می‌شوند، افزود: به عقیده بنده این جریان در تهران نمی‌تواند کاری از پیش ببرد به همین دلیل برنامه‌ریزی‌ و تمرکز خود را معطوف شهرستان‌ها کرده که در این رابطه نیز ممکن است با چهره اصولگرایی وارد عرصه شوند بنابراین باید مراقب و هوشیار بود.

وی تصریح کرد: البته من نگران تحرکات و فعالیت آنها نیستم زیرا با داشتن رهبری شایسته و بصیر که خود فرموده‌اند، هرگز اجازه شکل‌گیری انحراف و ظهور و بروز آن در کشور را نمی‌دهند، این جریان و موارد مشابه آن نمی‌توانند کاری از پیش ببرند.

*ترکیب مجلس آینده به نفع اصولگرایان است

دبیر جامعه وعاظ تهران با بیان اینکه ترکیب مجلس آینده به نفع اصولگرایان خواهد بود، گفت: نمایندگان باید توجه به مسائل محرومان و رسیدگی به نقاط محروم را مورد توجه قرار دهند و با وضع قوانین، در راستای پیشرفت و اعتلای روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی گام بردارند.

انتهای پیام/ش10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول