اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

متکی در گفت‌وگو با فارس:

اکثریت مجلس نهم را اصولگرایان تشکیل خواهد داد

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی جبهه متحد اصولگرایان گفت: اکثریت مجلس نهم در دست اصولگرایان خواهد بود و امید است که مجلسی کارآمدتر از مجلس هشتم و به مشکلات کشور رسیدگی کند.

اکثریت مجلس نهم را اصولگرایان تشکیل خواهد داد

منوچهر متکی ‌‌امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج به وضعیت کاندیداهای اصولگرایان در کل کشور اشاره کرد و اظهار ‌داشت: در برخی از حوزه‌های انتخابیه که دو یا سه کاندیدای همتراز بوده‌اند بیشتر از حد نیاز اعلام شده است.

وی افزود: در جاهایی جبهه متحد اصولگرایان استان افرادی را معرفی کرده‌اند و ما نیز در تهران بر مبنای نظرسنجی‌ها افرادی دیگری مدنظر داریم.

دبیر اجرایی جبهه متحد اصولگرایان دلایل تغییرات جزئی کاندیداها در برخی از جاها را اینگونه بیان کرد که ما بر اساس نظرسنجی‌ها به افرادی رسیده‌ایم که استان افراد دیگری را معرفی کرده‌اند و به همین خاطر با استان‌ها وارد بحث می‌شویم تا ببینیم دلایل آنها چه بوده است.

متکی به نگاه وحدت‌گرایانه در انتخابات اشاره کرد و گفت: ما در ساز و کار تبلیغات مختلف بخش اصولگرایان باید این نگاه وحدت‌گرایانه را در سطح کشور داشته باشیم، چرا که راه مقابله با دشمنان و حفظ نظام با مشارکت حداکثری در انتخابات 12 اسفندماه فراهم می‌شود.

به گفته وی، هر مجموعه سیاسی باید در انتخابات یک فرآیندی را رعایت کند تا بتواند به انتخابی درست و اصولی دست پیدا کند.

متکی بر احترام به جمهوریت نظام در انتخابات تاکید کرد و گفت: احترام به جمهوریت نظام و در نظر گرفتن این فاکتور که از بین کاندیداها کسانی را انتخاب کنیم که با اقبال عمومی روبرو هستند، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی به دوره‌های نظرسنجی در انتخابات سه دوره قبل اشاره کرد و گفت: اگرچه این نظرسنجی‌ها ممکن است به طور کامل صحیح نباشد اما بالاخره نظرسنجی از دو هزار نفر بهتر از عدم نظرسنجی است.

وی در پایان تصور خود از برگزاری انتخابات 12 اسفندماه جاری را مطلوب بیان کرد و گفت: تصور ما این است که انتخابات پرشوری با حضور حداکثری مردم و به ویژه قشر فرهیخته و فهیم دانشجویان را به عنوان قشر روشنفکر جامعه داشته باشیم.

انتهای پیام/ش10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول