اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سازمان بسیج کارمندان چهارمحال و بختیاری:

فضای بانشاط بسترساز مشارکت گسترده در انتخابات است

خبرگزاری فارس: سازمان بسیج کارمندان چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه‌ای به‌مناسبت 12 اسفندماه ‌اعلام کرد: شکل‌گیری فضای سالم و با نشاط سیاسی و رقابتی در انتخابات بستر ساز مشارکت گسترده در انتخابات خواهد بود.

فضای بانشاط بسترساز مشارکت گسترده در انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سازمان بسیج کارمندان سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) با صدور بیانیه‌ای به‌مناسبت انتخابات، آورده است: ملت شریف، مومن و  ولایت‌مدار چهارمحال و بختیاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی همچون سایر انتخابات در نظام جمهوری اسلامی به دلایل موقعیت خاص و تاثیر‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در نظام بین‌الملل از اهمیت بالا و بسزایی برخوردار است.

این بیانیه می‌‎افزاید: از یک سو این انتخابات به‎عنوان نخستین انتخابات پس از فتنه سال 88 صورت می‌پذیرد و از سوی دیگر رخداد عظیم جهانی با موج بیداری ملت‌های بزرگ اسلامی که مناسبات جدیدی را برجهان حاکم رقم زده، توامان گشته و همین امر بر حساسیت بالا و والای شرکت آحاد مردم در این انتخابات افزوده است.

در این بیانیه آمده است: اولویت اصلی در انتخابات پیش روی مجلس تحقق مشارکت گسترده و دشمن شکن مردم ارجمند کشورمان و به‌ویژه هم استانی‌های عزیزمان و حضور حماسی و هوشمندانه در انتخابات است.

این بیانیه می‌افزاید: امروز کشور عزیز ما در شرایطی قرار گرفته که چشمان پر امید ملت‌های مسلمان منطقه و آزادی خواهان و مظلومان جهان به جمهوری اسلامی ایران دوخته شده است و حضور پرشور و آگاهانه ملت بزرگ ایران در انتخابات منجر به  تقویت پایه‌های انقلاب اسلامی و پیشرفت در عرصه‌های گوناگون امنیتی اقتصادی و سیاسی در داخل و خارج کشور شده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: از سوی دیگر حضور گسترده مردم در تعیین سرنوشت خویش آب سرد دوباره‌ای است بر خاکستر یاوه گویی‌ها و تفرقه‌افکنی‌های استکبار جهانی به ویژه آمریکا و اسرائیل و روباه پیر انگلیس خواهد بود.

در این بیانیه تصریح شده است: مسلما شکل‌گیری فضای سالم و با نشاط سیاسی و رقابتی در انتخابات پیش رو که باید توسط نامزدهای محترم انتخاباتی ایجاد شود بستر ساز مشارکت گسترده در انتخابات خواهد بود و همه افراد موظف‌اند در این راستا اقدام موثر انجام دهند.

سازمان بسیج کارمندان استان چهارمحال وبختیاری خاطرنشان کرد: در خصوص انتخاب نماینده اصلح آنچه برای مردم غیرتمند و شریف استان چهارمحال و بختیاری باید حائز اهمیت باشد شاخص محوری و ملاک محوری در نگاه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و رهبر حکیم و فرزانه جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای«مدظله‌العالی» است.

در ادامه این بیانیه آمده است:  امام خامنه‌ای نیز در تبیین شاخص‌های یک نماینده اصلح می‌فرمایند: بهترین از لحاظ ایمان، بهترین از لحاظ اخلاص و امانت، بهترین از لحاظ دینداری، آمادگی برای حضور در میدان‌های انقلاب، درد شناس‌ترین و دردمندترین نسبت به نیازهای مردم، اینها فرصت‌هایی است که باید مردم عزیز ما در همه جای کشور هوشیارانه و با بصیرت تمام تلاش کنند پیدا کنند و با رأی خود مسجل کنند و مجلس را آن مجلسی که مورد نیاز جامعه کنونی ماست تشکیل بدهند.

در بخش پایانی این بیانیه تاکید شده است: به همین مناسبت قشر عظیم سازمان بسیج کارمندان استان ضمن حضور فعال و مقتدرانه در انتخابات پرشور 12 اسفند، از آحاد مردم فهیم استان به‌ویژه بسیجیان جان برکف و ولایت‌مدار ادارات استان نیز دعوت می‌کند دوشادوش خیل عظیم مردم استان در این حماسه بزرگ شرکت کنند.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول