اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قروه:

مشارکت حداکثری در انتخابات از جلوه‌های بارز معروفات است

خبرگزاری فارس: فرماندار قروه در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان، مشارکت حداکثری در انتخابات را از جلوه‌های بارز معروفات در این برهه زمانی عنوان کرد.

مشارکت حداکثری در انتخابات از جلوه‌های بارز معروفات است

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، نادر فخری عصر امروز در این جلسه با بیان این مطلب،نقش اعضای ستاد امر به معروف در افزایش مشارکت مردم در این دوره از انتخابات را ویژه خواند و اظهار کرد: آمران به معروف و ناهیان از منکر به واسطه برخورداری از جایگاه برجسته خود در جامعه نقشی بی‌بدیل را در عرصه برگزاری انتخابات پرشور و با نشاط می‌توانند ایفا کنند.

وی با بیان اینکه دستاویز قرار دادن مسائل قومی و مذهبی از سوی داوطلبان مجلس نهم و هوادارانشان مصداق بارز منکر است، تصریح کرد: همه داوطلبان موظف به رعایت قوانین و مقررات انتخاباتی و تبلیغاتی تعیین شده هستند و با کسانی که در راستای ایجاد تفرقه ،هنجارشکنی و تخریب شخصیت افراد فعالیت کنند برخورد می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه هم در این جلسه از اجرای مسابقه کتابخوانی با عنوان ترنم تذکر در شهرستان قروه خبر داد و گفت: این طرح در راستای ترویج تذکر لسانی به عنوان وظیفه‌ای همگانی در شهرستان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت شرکت در انتخابات  پیش‌رو افزود: حضور گسترده مردم در انتخابات بار دیگر عظمت نظام اسلامی ایران را در سطوح ملی و بین‌المللی نشان می‌دهد را در سطوح ملی و بین‌المللی نشان می‌دهد.

جعفر کاوه شکل‌گیری مجلس قانون‌گذاری در هر کشوری نوعی توافق ملی برای اداره امور جامعه در سایه همبستگی، همدلی و همکاری عنوان کرد و افزود:این مفهوم در نظام مردم‌سالاری دینی که اتحاد از بنیادی‌ترین عناصر تشکیل و تاسیس آن بوده است اهمیت مضاعفی دارد و شرکت گسترده مردم در انتخابات به آن شکل می‌دهد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه تصریح کرد: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون یکی از اهداف اصلی استکبار جهانی دور کردن مردم از صحنه‌های انقلاب و بی‌تفاوت کردن مردم نسبت به حق تعیین سرنوشت خویش است.

کاوه تصریح کرد: غرب با چنگ زدن به انواع ترفند‌ها و بکارگیری جنگ روانی و نبرد تبلیغی سعی در پیاده کردن این توطئه شوم دارد اما ملت مسلمان و شریف ایران با حضور گسترده خود در تمامی صحنه‌ها از جمله جشن پیروزی انقلاب در ۲۲ بهمن امسال، همواره این حقیقت را به اثبات رسانده‌اند که از اتحاد و انسجام آنان چیزی کم نشده و استکبار و غرب در این راه موفق نبوده‌اند.

وی در پایان گفت: شرکت گسترده در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز گام محکم دیگری در مبارزه با استکبار خواهد بود و مردم شریف ایران از این آزمون نیز با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و رهنمود های امام راحل(ره)، سربلند بیرون خواهند آمد.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول