اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رباط کریم:

رأی اولی‌ها وارد مرحله‌ای سرنوشت‌ساز از زندگی خود شده‌اند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان رباط کریم گفت: رأی اولی‌ها وارد مرحله‌ای مهم و سرنوشت‌ساز از زندگی خود شده‌اند.

رأی اولی‌ها وارد مرحله‌ای سرنوشت‌ساز از زندگی خود شده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از رباط کریم، بیژن سلیمان پور بعد از ظهر امروز با حضور در جشن بزرگ دختران رای اولی که در این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: برنامه‌های دشمن برای رسیدن به اهداف شوم به نتیجه‌ای نخواهد رسید چرا که ایران اسلامی دارای نیروهای جوان و مستعد بوده که به راحتی دوست را از دشمن تشخیص داده و هیچگاه یاوه‌های دشمنان را باور نکرده لذا با حضوری پرشور و گسترده در صحنه انتخابات شرکت کرده و تجدید میثاقی با آرمان‌های انقلاب خواهند کرد.

وی ادامه داد: هر لحظه که به زمان برگزاری نهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیک می‌شویم شور و نشاط انتخاباتی در بین مردم بیشتر شده و دشمنان نیز مأیوس‌تر می‌شوند چرا که مشاهده می‌کنند که هیچکدام از ترفندهای آنان اثر گذار نبوده و مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی لحظه شماری می‌کنند.

این مسئول ادامه داد: امروز دشمن با تحریم و تهدید و زور در نظر دارد تا مانع از پیشرفت و توسعه ایران اسلامی شود، این اقدامات نیز نمی‌تواند عزم و اراده آهنین ملت ایران را دچار لغزش کند بلکه سبب خواهد شد تا قشرهای مختلف مردم به ویژه نسل امروز با فراگیری بیشتر علم و دانش و رسیدن به فناوری‌های جدید ایران را با توسعه و آبادانی بیشتر همراه کند.

سلیمان‌پور تأکید کرد: ملت ایران به این تحریم‌ها و تهدیدات آشنایی دارند لذا با این اقدامات دشمن از پای نخواهند نشست و مسیر توسعه و پیشرفت بیشتر را در پیش می‌گیرند.

وی ادامه داد: امروز ایران اسلامی به واسطه داشتن نیروهای ارزشی و علاقمند به انقلاب و جوانانی پرنشاط و ولایت‌مدار به درجه‌ای از علم و توسعه رسیده است که دشمن را هراسان کرده لذا بدخواهان نظام به منظور عدم پیشرفت و توسعه ایران سنگ اندازی‌های فراوانی را کرده‌اند.

فرماندار شهرستان رباط کریم تأکید کرد: ایران دیگر مانند رژیم گذشته به کشورهای دیگر وابسته نیست بلکه امروز در بسیاری از علوم به خودکفایی رسیده است و این نتیجه تلاش‌های شبانه‌روزی دانشمندان ایرانی است.

سلیمان‌پور تصریح کرد: دانش‌آموزان آینده‌سازان این کشور هستند لذا باید با حضور در عرصه‌های مختلف و رسیدن به قله‌های رفیع پرچم ایران اسلامی را به اهتزاز درآورند تا نام ایران در تمام عرصه‌ها بدرخشد.

وی در پایان از قشرهای مختلف مردم به ویژه رأی اولی‌ها خواست تا در روز 12 اسفند حضوری پرشور و گسترده داشته باشند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول