اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی:

‌خراسان رضوی در سطح اول فوتبال کشور‌ دارای نماینده می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی از حضور قریب‌الوقوع یک نماینده در لیگ برتر فوتبال کشور در سال آینده خبر داد.

‌خراسان رضوی در سطح اول فوتبال کشور‌ دارای نماینده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی‌اکبر هاشمی‌جواهری عصر امروز در نشست خبری که در هتل پردیسان مشهد برگزار شد، اظهار داشت: تلاش داریم که در سال آینده نماینده در سطح اول فوتبال کشور داشته باشیم و این امر پس از اتمام رقابت‌های این فصل لیگ برتر انجام می‌شود.

هاشمی‌جواهری از ایجاد مجموعه ورزشی برای ورزش بانوان در استان خبر داد و افزود: در سال آینده با همکاری کارگروه‌های ورزشی با نگاه اصولی و اعتقادی به ورزش بانوان پرداخته می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی ادامه داد: بیشتر سرمایه‌گذاران و موسسات مالی که هم‌اکنون در ورزش آقایان سرمایه‌گذاری کرده‌اند به دلیل اینکه بیشتر در چشم مردم هستند ترجیح می‌دهد این رویه را ادامه دهند و به سراغ ورزش بانوان نروند.

وی گفت: بنا داریم با برنامه‌ریزی و گفت‌وگو با سرمایه‌گذارانی که در ورزش استان حضور دارند زمینه سرمایه‌گذاری این موسسات و سایر شرکت‌های خصوصی را در ورزش بانوان تقویت کنیم.

هاشمی‌جواهری به ایجاد پژوهشکده تربیت‌بدنی در مشهد اشاره و خاطرنشان کرد: اگر ساختارهای آن شکل گیرد و همگام با رویکرد حل مسائل ورزشی جوانان باشد طرح بسیار خوب و موفقی خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر اینکه عده‌ای از اساتید دانشگاهی در تهران در حال جمع‌آوری طوماری برای بازگرداندن این پژوهشکده به تهران هستند گفت: همه رسانه‌ها باید تلاش کنند تا از این اقدام جلوگیری شود و این پژوهشکده در مشهد باقی بماند.

وی با اشاره به تیم‌های پیام و ابومسلم که نمایندگان فوتبال استان در لیگ فوتبال باشگاه‌های کشور هستند، افزود: تیم پیام مشهد وضعیت خوبی نداشت و در مدت حضور مدیران جدید در ورزش استان سعی شده این نابه سامانی‌ها حل شود تا تیم دغدغه‌ای در مسائل مدیریتی نداشته باشد.

هاشمی جواهری ادامه داد: کارهایی که می‌بایست توسط مدیریت ورزش و جوانان استان برای این تیم انجام می‌گرفت صورت پذیرفته است و نتیجه اصلی در درون زمین و توسط بازیکنان رقم می‌خورد که در این زمینه باید تلاش بیشتری توسط آنها انجام شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی به تیم ابومسلم نیز اشاره کرد و گفت: این تیم در ابتدای فصل با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو بود و خوشبختانه این مشکلات حل شده است و نتایج به گونه‌ای رقم خورد که هم‌اکنون امید چندانی برای صعود به لیگ برتر ندارد.

وی بیان داشت: هم‌اکنون در حال رایزنی با برخی تیم‌های هستیم که امیدواریم در سال آینده نماینده در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور داشته باشیم و قطعیت این موضوع در پایان رقابت‌های لیگ برتر مشخص و به آگاهی عموم مردم می‌رسد.

هاشمی جواهری ضمن به فال نیک گرفتن حضور موسسات مالی و اعتباری در ورزش استان افزود: امسال با حضور شرکت‌های خصوصی و همچنین موسسات مالی و اعتباری در ورزش استان نتایج خوبی کسب شده است و امیدواریم با برنامه‌ریزی بهتر در سال‌های آینده نیز این اسپانسرها حضور پر رنگی در ورزش استان داشته باشند.

وی با اشاره به مشکلات ورزش استان افزود: کار ورزش بسیار حساس بوده و در بعضی از رشته‌ها نیاز به کار بنیادی و پرداختن به مشکلات آنها در سطح گسترده دارد.

هاشمی جواهری همچنین به نظارت بروی هیئت‌های ورزشی و ارتباط بیشتر با شهرداری در زمینه رشد ورزش حرفه‌ای و قهرمانی اشاره کرد و اظهار داشت: شهرداری به عنوان یک قطب ورزش همگانی است و باید دارای یک رویکرد مدون و مشخص برای اجرای برنامه‌ها داشته باشد.

وی گفت: ایجاد یک ساختار اساسی در ورزش استان پایه‌ریزی شود و به هیئت‌های جودو، کشتی و ورزش باستانی نگاه ویژه‌ای شود و تلاش می‌کنیم با برنامه‌ریزی به این هدف برسیم.

انتهای پیام/‌ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول