اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرشاد پیوس در گفت‌وگو با فارس:

برای بقا در لیگ آزادگان فوتبال چاره‌ای جز پیروزی نداریم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال صنعت ساری در آستانه بازی تیمش برابر پارسه تهران گفت: برای بقا در لیگ آزادگان چاره‌ای جزء پیروزی در برابر این تیم نداریم.

برای بقا در لیگ آزادگان فوتبال چاره‌ای جز پیروزی نداریم

فرشاد پیوس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: بازیکنان به خوبی می‌دانند که برای حفظ سهمیه باید سه امتیاز بازی خانگی را بدست آورند.

وی گفت: این بازی می‌تواند در این هفته از بهترین بازی‌های لیگ باشد، زیرا هر دو تیم صنعت و پارسه که احساس خطر سقوط به لیگ پایین‌تر دارند برای پیروزی به میدان می‌روند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت ساری تصریح کرد: از هواداران و تماشاگران باتعصب مازندرانی به ویژه تماشاگران ساروی می‌خواهیم که برای پیروزی و کسب سه امتیاز این دیدار با حضور خود در ورزشگاه بازیکنان و کادر فنی را همراهی کنند.

پیوس در ادامه از مسئولان باشگاه خواست که هرطوری شده رضایت سازمان لیگ و شورای تامین شهرستان را جلب کنند تا چند بازی باقیمانده صنعت ساری در ورزشگاه شهید متقی برگزار شود و با توجه به مرکزیت این ورزشگاه تماشاگران ساروی به راحتی در استادیوم حضور یابند.

وی گفت: پس از باخت هفته گذشته مقابل پیکان قزوین بازیکنان زیر نظر کادر فنی تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند و در آمادگی خوبی به سر می‌برند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت ساری یادآور شد: در بازی این هفته مقابل پارسه تهران به جزء رسول ستارپور و سعید صادقی که به علت داشتن سه کارت زرد محروم هستند بقیه بازیکنان آماده بازی هستند.

پیوس در پایان خاطرنشان کرد: بازیکنان هم به خوبی همانند کادر فنی می‌دانند که برای بقا و حفظ سهمیه در لیگ آزادگان در چند بازی باید امتیازات لازم را بدست آورند.

به گزارش فارس، تیم صنعت ساری از هفته بیست و یکم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان روز چهارشنبه دهم اسفند از ساعت 14و 30 دقیقه در ورزشگاه شهدای ساری میزبان پارسه تهران است و جدول رده‌بندی هم‌اکنون این تیم با 15 امتیاز در رده 14 جای دارد.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول