اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان غربی:

12 اسفند با حضور جوانان در تاریخ می‌درخشد

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان غربی گفت: 12 اسفند با حضور پرشور جوانان در تاریخ می‌درخشد.

12 اسفند با حضور جوانان در تاریخ می‌درخشد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، وحید جلال‌زاده ظهر امروز در جشن تکلیف سیاسی اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان آذربایجان غربی در ارومیه اظهار داشت: در زمان حاضر جهانیان چشم به انتخابات ایران اسلامی دوخته‌اند و منتظر حماسه‌آفرینی جوانان و مردم انقلابی ایران هستند.

وی افزود: جوانان و نوجوانان ایرانی با بصیرت و آگاهی کامل ثابت کرده‌اند که همیشه با نقش موثر در تمام عرصه‌ها از جمله عرصه‌های علمی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی پیشگام و پیشرو‌تر از مسئولان هستند.

جلال‌زاده ادامه داد: جوانان ایران اسلامی با غیرت و ایستادگی خود تمدن جدید ایران را بر اساس ارزش‌های اسلامی کردند و امروز که نام و یاد شهدای سرافراز ایران اسلامی زینت‌بخش هر محفلی است به برکت تقدس خون پاک شهدای عرصه مردانگی است.

این مسئول با بیان اینکه شهید مهدی باکری نماد افتخار و غیرت آذربایجان است، تصریح کرد: با توجه به زندگی این شهید بزرگوار می‌توان دریافت که در دوران جوانی و نوجوانی فردی برجسته، مومن و انقلابی بوده و با پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز جنگ تحمیلی جان خود را در طبق اخلاص قرار داد و در راه دفاع از آرمان‌های مقدس اسلامی به شهادت رسید.

وی ادامه راه شهیدان توسط مردم ایران اسلامی و به ویژه جوانان و نوجوانان را ضروری خواند و اضافه کرد: میثاق با آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی، امام راحل و مقام معظم رهبری همان راه شهداست که باید در این راه ثابت قدم بود و جوانان و نوجوانان ایران نیز باید با علم‌آموزی همراه با اخلاص و معنویت، حرمت خون شهدا را حفظ کرده و به تکلیف خود عمل کنند.

جلال‌زاده با اشاره به دشمنی‌های استکبار جهانی گفت: دشمنی استکبار با ملت ایران در نتیجه موفقیت‌ها و پیشرفت‌هایی است که دشمنان تحمل آن را ندارند.

وی ادامه داد: نسل جوان امروز ایران اسلامی با غیرت راسخ و استوار تصمیم گرفته‌اند با شجاعت، شهامت و تلاش و همت مضاعف موانع پیشرفت را از سر راه برداشته‌اند تا نام ایران در تمام عرصه‌ها بدرخشد و الگویی مهم در جهان باشد.

جلال‌زاده تصریح کرد: انقلاب اسلامی در سه دهه گذشته پرافتخار و الگو آفرین بوده است از این رو مقام معظم رهبری دهه چهارم انقلاب را دهه پیشرفت و عدالت نامگذاری کردند تا این دهه راهی روشن در راستای عدالت و پیشرفت و توسعه برای ایران اسلامی باشد و جوانان این مرز و بوم با هدفی معین در این مسیر گام بردارند.

این مسئول با تبیین توطئه‌ها و هجمه‌های دشمنان اسلام و انقلاب گفت: دشمنان ایران اسلامی نمی‌خواهند این مرز و بوم به پیشرفت دست یابد و با تمام دشمنی‌های خود سعی دارند ایران اسلامی را از سازندگی، عمران و آبادانی باز دارند و این در حالیست که مردم ایران اسلامی با حضور آگاهانه و با بصیرت در صحنه‌های مختلف، دشمنان را مایوس و ناامید می‌کنند.

وی در ادامه حضور پرشور مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: جوانان ایران اسلامی خط شکنان 12 اسفند ماه یعنی روز انتخابات مجلس نهم خواهند بود و همانگونه که نسل‌های اول و دوم انقلاب وظیفه خود را در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار انجام داده‌اند، نسل جوان امروز نیز با حضور پرشور خود در انتخابات توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی می‌کنند.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی در 12 اسفند ماه با حضور در پای صندوق‌های رای راه امام، راه رهبری و راه شهیدان را انتخاب می‌کنند، خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی بار دیگر با حضور پرشور خود در انتخابات 12 اسفند ماه را به نقطه درخشان تاریخ ایران اسلامی تبدیل خواهند کرد.

در این مراسم، رای اولی‌ها که با پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و شناسنامه‌های خود حضور یافته بودند با قرائت بیانیه‌ای با رهبری معظم انقلاب اسلامی و شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس و به ویژه شهدای علم و فناوری کشور تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام/آ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول