اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نامزد اصولگرای نهمین دوره انتخابات مجلس:

مردم کسی را انتخاب کنند که در شأن مجلس باشد

خبرگزاری فارس: نامزد اصولگرای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه لردگان گفت: مردم باید آگاهانه تصمیم بگیرند و فردی را انتخاب کنند که در شأن مجلس باشد.

مردم کسی را انتخاب کنند که در شأن مجلس باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، داود توحیدی بعدازظهر امروز در جمع مردم شهرستان لردگان، اظهار داشت: در انتخابات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همیشه رأی مردم ملاک تعیین نماینده اصلح بوده است.

وی افزود: شهرستان لردگان از پتانسیل‌های فراوانی در زمینه‌های صنعت، کشاورزی، دامپروری، گردشگری و دیگر موارد برخوردار است که هنوز زیرساخت‌های لازم مهیا نیست که باید در این زمینه تدابیر لازم اندیشیده و اقدامات علمی جدید و اساسی انجام شود.

توحیدی انجام سرمایه‌گذاری در زمینه‌های مختلف را از دیگر اقداماتی برشمرد که باید به طور جدی‌تر و اولویت‌دارتر مورد پیگیری قرار بگیرد و گفت: در این مزینه انجام سرمایه‌گذاری در بخش‌های خصوصی، تعاونی و دولتی باید اجرایی شود.

نامزد اصولگرای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: هم اکنون عدم سرمایه‌گذاری به‌عنوان یک مشکل جدی به‌ویژه در بخش‌های کشاورزی و صنایع مطرح است و همین موضوع سبب افزایش نرخ بیکاری در این شهرستان شده است.

وی با قیاس خزانه اطلاعاتی و تسلط مدیریتی خود در دوران کنونی با مدت زمان 25 سال گذشته که تصدی نمایندگی این شهرستان را برعهده داشت، گفت: 25 سال زمان بسیاری است تا فردی بتواند بار معلوماتی و قدرت مدیریتی خود را ارتقا بخشد، من در این مدت زمان موفق شدم بر تمام قوانین انتخاباتی و مدیریتی تسلط یافته و با تحولات روز کشور و منطقه آشنایی کامل پیدا کنم.

توحیدی با اشاره به برنامه‌ها و اهداف خود برای پذیرش نمایندگی این شهرستان، گفت: تمامی اهداف و  برنامه‌هایم را براساس چشم انداز 20 ساله کشور و فرامین مقام معظم رهبری و نیازهای شهرستان طراحی کرده و می‌دانم که چگونه برای شهرستان درآمد ایجاد و مسیر توسعه و آبادانی این شهرستان را هموار کنم.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه تمامی زمینه‌ها برای پیشرفت شهرستان و استان فراهم است، باید یا یک برنامه منسجم و دقیق و استفاده مناسب و بجا از امکانات در راستای رفع این نیازها گام برداریم.

این نامزد انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه لردگان ادامه داد: در قانون اساسی تأکید شده است که تمام مردم باید از سطحی از امکانات رفاهی و آسایشی برخوردار باشند، که تحقق این هدف نیازمند انتخاب نمایندگانی اصلح و کاردان از سوی مردم است تا این اهداف از قالب برنامه شکل اجرایی به خود بگیرد.

توحیدی خاطرنشان کرد: نماینده‌ای که وارد مجلس می‎شود تنها نماینده یک شهرستان نیست بلکه نماینده یک کشور است، به همین منظور مردم آگاهانه تصمیم بگیرند و فردی را انتخاب کنند که در شأن مجلس باشد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول