اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای مجلس نهم:

نماینده مجلس باید سرباز ولایت باشد

خبرگزاری فارس: کاندیدای نهمین دوره مجلس گفت: نمایندگان مجلس باید خود را مطیع و سرباز ولایت بدانند و به معنای واقعی حریم‌دار این قلعه مستحکم باشند.

نماینده مجلس باید سرباز ولایت باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کمال‌الدین پیر‌موذن پیش از ظهر امروز در نشست جمعی از مهندسان و فعالان عرصه‌های سازندگی اردبیل اظهار داشت: ما امروز به مجلسی کارآمد با تکیه بر سه اصل ولایت‌پذیری، شجاعت و دور‌اندیش بودن نیازمند هستیم و باید مردم به انتخابی دست بزنند که نمایندگانی با شاخصه‌های ممتاز بتوانند اهداف ملت را در قوه قانون‌گذاری برآورده کنند.

وی یکی از اصلی‌ترین نیاز امروز کشور را ساختن ایران آباد، مستقل، با هدف رسیدن به استقلال و خودکفایی واقعی توصیف کرد و افزود: این کشور به انسان‌های متعهدی نیاز دارد تا بتواند پیشرفت واقعی جامعه را به صورت همه جانبه رقم بزند.

کاندیدای مجلس نهم خاطرنشان کرد: مجلس جای باند‌بازی، جناح بازی و گروه‌بازی نیست بلکه مجلس محل قانون‌گذاری ارزش‌مداری است که می‌تواند بهترین جایگاه در پاسخگویی به نیاز مردم باشد.

پیر‌موذن اجرای دقیق قانون اساسی و حاکمیت قانون را خواست عمومی مردم توصیف کرد و گفت: باید به گونه‌ای رفتار کرد تا قالب برنامه و حرکت طراحی شده به سمت ایجاد ارزش افزوده باشد.

وی اضافه کرد: مجلس با قوانین متناسب با شاخصه‌های توسعه می‌تواند بستر سهولت سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف را فراهم آورد و ما در این استان به اجرای طرح‌های بخش کشاورزی، گردشگری و صنعتی به عنوان سه اولویت توسعه این استان نیاز داریم.

فرماندار سابق پارس‌آباد ارائه طرح‌های اشتغال و بیمه اجتماعی جوانان، پیگیری مطالبات بازنشستگان کشوری و لشکری و ضرورت تعامل با ملل دیگر را از جمله برنامه‌های خود در صورت راهیابی به مجلس توصیف کرد و افزود: در همین راستا از صنایع داخلی، تولیدات کشاورزی و سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی حمایت می‌کنیم.

پیر‌موذن یادآور شد: در تحقق اهداف چشم‌انداز 20 ساله باید استان اردبیل به یکی از 10 استان برتر اقتصادی با توجه به توانمندی‌ها تبدیل شود که در این زمینه به حمایت ویژه از سوی سرمایه‌گذاران بخش گردشگری، توسعه و تجهیز فرودگاه اردبیل، سرعت دادن به احداث راه‌آهن این شهر، تکمیل پروژه پتروشیمی اردبیل، استخراج نفت و همچنین پیگیری حق‌آبه استان از رودخانه قزل‌اوزن اهتمام جدی خواهیم داشت.

وی ادامه داد: در این صورت به قوانینی نیاز داریم تا تبعیض‌ها برطرف و حرکت‌های مردم شکل واقعی به خود بگیرد چرا که مردم استوار و با صلابت این خطه نیاز به تحرک و پویایی واقعی دارند.

شهردار سابق اردبیل تصریح کرد : منطقه ویژه گردشگری سرعین را به جد پیگیری می‌کنیم و آن را جزو مطالبات به حق مردم محسوب می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود اظهار داشت: حضور در انتخابات به خاطر این است تا صدای رسای ملت را اعلام کرده و اجازه ندهیم فرصت‌طلبان به نیت پلید خود دست یابند.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول