اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد چهارمحال و بختیاری:

اسنوکرباز چهارمحال و بختیاری به تیم ملی دعوت شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از ورزشکاران اسنوکرباز این استان به اردوی تیم ملی اسنوکر کشور دعوت شد.

اسنوکرباز چهارمحال و بختیاری به تیم ملی دعوت شد

جمشید جانثار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: با برگزاری مسابقات اسنوکر قهرمانی کشور مهدی مرتضوی از استان چهارمحال و بختیاری در رقابت با حریفی از تهران به مقام دوم دست یافت.

وی با اشاره به اسامی دیگر برگزیدگان این مسابقات، گفت: در این مسابقات پارسا نافعی از استان البرز و امین سنجایی از استان لرستان به‌صورت مشترک مقام سوم را بدست آوردند.

جانثار خاطرنشان کرد: نفرات اول و دوم این مسابقات به اردوی تیم ملی زیر 21 سال که از تاریخ 15 اسفندماه در کمپ تیم ملی برگزار خواهد شد، راه یافتند.

رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مسابقات قهرمانی آسیایی فروردین‌ماه سال 91 در هندوستان برگزار خواهد شد.

وی با ابراز رضایت از روند برگزاری این مسابقات، گفت: این مسابقات به دو صورت گروهی و تک حذفی برگزار خواهد شد که ابتدا در هشت گروه 40 نفری با یکدیگر به رقابت پرداختند و سپس در مرحله تک حذفی رقابت کردند.

جانثار در ادامه از فعالیت 250 بیلیارد باز آموزش دیده در این استان خبر داد و گفت: استعدادهای فراوانی در بین ورزشکاران این استان وجود دارد که در صورت توجه کافی مسئولان و فراهم شدن شرایط و امکانات لازم در آینده‌ای نزدیک شاهد رشد و توسعه بیلیارد استان خواهیم بود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر رشته ورزشی ایت بال به‌صورت پایه‌ای در این استان فعال است، با توجه به اینکه در گذشته به رشته ورزشی ایت بال در بین گروه سنی 9 تا 17 سال کمتر توجه می‌شد، اکنون با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به دنبال نهادینه کردن این رشته ورزشی در بین نوجوانان، جوانان و بزرگسالان این استان هستیم.

مسابقات اسنوکر قهرمانی کشور که از تاریخ ششم تا هشتم اسفندماه جاری در رده سنی زیر 17 سال با حضور 32 ورزشکار از استان‌های تهران، اصفهان و چهارمحال و بختیاری، لرستان، گیلان، البرز، قزوین، مرکزی، فارس و همدان در شهرکرد برگزار شد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول