اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول واحد مسابقات هیئت فوتبال استان اصفهان:

تیم سپاهان‌نوین به مقام قهرمانی دست یافت

خبرگزاری فارس: مسئول واحد مسابقات هیئت فوتبال استان اصفهان گفت: رقابت‌های لیگ استان در رده سنی نونهالان زیر 14 سال با قهرمانی تیم سپاهان‌نوین به پایان رسید.

تیم سپاهان‌نوین به مقام قهرمانی دست یافت

مصطفی بهرامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در ابتدا قرار بر این گذاشته شده بود که رقابت‌های لیگ فوتبال استان اصفهان در رده سنی نونهالان زیر 14 سال با شرکت هشت تیم شهرداری کاشان، جاوید کاشان، ذوب‌طلا شهرضا، خمینی‌شهر، سپاهان‌نوین، آینده‌سازان، خوراسگان و شهرداری اصفهان برگزار شود که به دلیل انصراف تیم‌های خمینی‌شهر و جاوید کاشان، این مسابقات با شرکت شش تیم در دو گروه سه تیمی برگزار شد.

وی اظهار داشت: پس از برگزاری رقابت‌ها در مرحله گروهی و صعود چهار تیم برتر به مرحله نیمه نهایی، در نهایت تیم‌های سپاهان‌نوین و آینده‌سازان ذوب‌آهن به دیدار فینال راه یافتند.

مسئول واحد مسابقات هیئت فوتبال استان اصفهان ادامه داد: تیم سپاهان‌نوین با پیروزی در فینال، مقام قهرمانی را از آن خود کرد و تیم آینده‌سازان نیز جایگاه دوم را از آن خود کرد.

در رقابت‌های فوتبال لیگ استان اصفهان در رده سنی نونهالان زیر 14 سال که از یازدهم بهمن‌ماه به مدت یک ماه برگزار شد تیم شهرداری اصفهان نیز به مقام سوم این مسابقات دست پیدا کرد.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول