اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه 12 اسفند

همایش "خلق حماسه حضور" در ریگان برگزار شد

خبرگزاری فارس: همایش بزرگ "خلق حماسه حضور" ظهر امروز در آستانه نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان ریگان برگزار شد.

همایش "خلق حماسه حضور" در ریگان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، همایش بزرگ "خلق حماسه حضور" ظهر امروز در آستانه نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان ریگان برگزار شد.

محمد برزنگ فرماندار ریگان هدف این همایش را که با حضور تمام‌ ادارات شهرستان شوراهای اسلامی، ‌دهیاران و اقشار مختلف مردم برگزار شد، دعوت همگانی مردم در انتخابات 12 اسفندماه جاری عنوان کرد.

وی اظهار داشت: جنگ هشت سال دفاع مقدس را پشت سر گذاشتیم، دفاعی که یک وجب از این خاک را به دشمن ندادیم به همین دلیل دشمن در صدد است با تمام‌ نیرنگ‌ها و ترفندهای خود ایجاد خدشه کند.

برزنگ عنوان کرد: در 33 سال تحریم تمام‌ زیرساخت‌های کشور را ساختیم در جنگ الکترونیک جوانان ما آن قدر پیشرفت کرده‌اند که هواپیمای جاسوسی را به زمین نشاندند.

وی افزود: ایران اسلامی اکنون محبوب‌ترین کشور و آمریکا منفورترین کشور دنیا است.

برزنگ تصریح کرد: ما اکنون حماسه‌ای بزرگ را پیش رو داریم که برای دشمنان ما اهمیت زیادی دارد، دشمنان در صدد هستند که حضور مردم را کمرنگ کنند.

فرماندار ریگان با بیان اینکه ما در 12 اسفند با حضور گسترده خود آینده مملکت اسلامی خود را تضمین می‌کنیم، گفت: تمام‌ امکانات برای برگزاری انتخاب در شهرستان ریگان فراهم شده است و این انتخابات در این شهرستان به صورت رایانه‌ای برگزار می‌شود.

برزنگ خاطرنشان کرد: 45 صندوق اخذ رأی در ریگان کار جمع‌آوری آرای مردم را در روز 12 اسفندماه به عهده دارند که از این تعداد 11 صندوق ثابت و مابقی به صورت سیار هستند.

فرماندار ریگان از برگزاری دوره‌های آموزشی کامل برای تمام‌ اعضای صندوق‌های اخذ رأی خبر داد و اذعان داشت: تمام‌ اعضا در این دوره‌ها آموزش‌های لازم را در ارتباط با انتخابات دیده‌اند.

وی افزود: بیش از 750 نفر در شهرستان ریگان کار برگزاری انتخابات باشکوه و گسترده 12 اسفندماه را در این شهرستان عهده‌دار مسئول هستند.

برزنگ عنوان کرد: در انتخابات قبلی ریگان به‌عنوان شهرستان برتر در زمینه حضور گسترده و باشکوه به خود اختصاص داد‌ و این بار هم در انتخابات 12 اسفند حضور چشمگیر خود را نشان می‌دهند.

حجت‌الاسلام علی حیدری‌نسب امام جمعه ریگان نیز در این همایش گفت: کسی را انتخاب کنید که درد محرومیت منطقه را چشیده باشد.

وی افزود: ما نباید فریب ظاهر افراد را بخوریم، ببینیم چه کسی با صداقت عمل کرده است و در شرایط خطرناک تصمیم‌های مهم گرفته است.

حیدری‌نسب با بیان اینکه در انتخابات کسی را معرفی کنید که اخلاق انتخاباتی را طی این مدت رعایت کرده است، خاطرنشان کرد: عمل به قانون و حفظ قانون باید شاخص اصلی و تمام مراحل انتخابات باشد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول