اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کردستان:

پیش‌بینی مشارکت حداکثری در انتخابات 12 اسفند محقق می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کردستان گفت: پیش‌بینی مشارکت حداکثری در انتخابات 12 ا سفند محقق می‌شود و مردم با نمایش حضور گسترده امید دشمنان اسلام را به ناامیدی تبدیل خواهند کرد.

پیش‌بینی مشارکت حداکثری در انتخابات 12 اسفند محقق می‌شود

مرتضی جوانمردی در گفت‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: برگزاری انتخابات با حضور گسترده مردم پاسخ محکم به دشمنانی است که امروز با تمام توانشان به خیال خود درصدد ناامید کردن مردم برای عدم شرکت در انتخابات هستند.

وی ادامه داد: ما در سال 88 شاهد برگزاری انتخابات باشکوهی در سطح کشور بودیم که با مشارکت گسترده مردم به یک حماسه تبدیل شد اما پس از آن قانون‌شکنی برخی افراد و جریان‌ها و در ادامه آن سوء استفاده دشمنان خارجی و فتنه‌گران داخلی، موجبات خوشحالی دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم آورد.

وی تصریح کرد: بدون تردید 12 اسفند ماه امسال مردم فهیم، نجیب و ولایت‌مدار استان کردستان با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رأی خط بطلانی بر آرزوهای محال دشمنان اسلام مبنی بر ضربه زدن به انقلاب، کشیده و عزت و اقتدار خود را به جهانیان نشان می‌دهند.

سرپرست روابط عمومی استانداری کردستان تأکید کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو، 12 اسفند ماه را به یک حماسه جاوید در تاریخ ملت ایران بدل و یک‌بار دیگر دشمنان انقلاب را ناامید خواهد کرد.

وی همچنین به دیگر برکات حضور حداکثری مردم اشاره کرد و گفت: حضور در انتخابات 12 اسفند به معنی صیانت از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده که این امر مهم تنها با مشارکت گسترده مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی محقق می‌شود.

جوانمردی با یادآوری این نکته مهم و اساسی که مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نشان از پایبندی به راهی است که امام راحل و رهبر معظم انقلاب آن را برای ما ترسیم نموده‌اند، گفت: حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی در حقیقت ادامه دهنده راهی است که حضرت امام(ره) آن را برای ما ترسیم کردند و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در فرمایشات خود بارها و بارها آنرا بهترین راه مقابله با دشمنان قسم‌خورده ما دانستند.

وی ادامه داد: در شرایط موجود کشور که دشمنان با تهدید و تحریم قصد ضربه زدن به کشور را دارند، هر برگ رأی می‌تواند دشمنان قسم‌خورده ما را کیلومترها از آرزوهای محالشان دور کند.

دبیر کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان کردستان خاطر نشان ساخت: هر چند دشمنان تاکنون با هوشیاری مردم نتوانسته‌اند به آرزوهایشان در خصوص کنترل اراده جمعی ملت بزرگوار ایران اسلامی برسند اما حضور فعالانه مردم در صف‌های طولانی شعب اخذ رأی خواب‌های خوش بدون تعبیر آنها را به کابوسی مرگبار مبدل خواهد نمود.

جوانمردی از انتخابات پیش‌رو به عنوان رزمایشی بزرگ و حماسه یاد کرد و خاطر نشان نمود: امروز تمام تحلیلگران خارجی و همه رسانه‌های بیگانه با دقت‌نظر فراوانی در حال رصد وضعیت موجود کشور بوده و این مسئله انتخابات 12 اسفند را به یک رویداد مهم جهانی تبدیل کرده است.

وی با اشاره به موج بیداری اسلامی در کشورهای عربی و منطقه تصریح کرد: همانطور که پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد صدور انقلاب به کشورهای منطقه بودیم، برگزاری شکوهمند این انتخابات در شرایط فعلی منطقه که همه آزادی خواهان به دنبال بدست آوردن الگویی مناسب از دموکراسی دینی برای خود می‌گردند، می‌تواند تأثیر شگرفی در منطقه داشته باشد.

وی اضافه کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات 12 اسفند می‌تواند به عنوان الگوی عملی مناسبی برای کشورهای منطقه که بدنبال راه درست هستند به حساب آمده و بیش از پیش عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را به جهانیان نمایش دهد.

وی افزود: با توجه به موقعیت جمهوری اسلامی‌ ایران در عرصه‌های بین‌المللی، حضور گسترده در انتخابات مجلس نهم، پاسخ دندان‌شکنی به توطئه‌های دشمنان انقلاب خواهد بود.

وی در پایان از مردم استان کردستان به عنوان مردمی فهیم، نجیب و ولایی نام برد و گفت: مردم استان کردستان در 3 دهه گذشته همواره نشان داده‌اند که ذره‌ای از ارزش‌های انقلابی خود کوتاه نیامده و این‌بار نیز با خلق حماسه‌ای دیگر وفاداری خود نسبت به انقلاب و ارزش‌های اسلامی این نظام را نشان می‌دهند.

انتهای پیام/غ10/ژ1001

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول