اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه‌آهن استان اصفهان:

پیش‌فروش اینترنتی بلیت‌های نوروزی قطار‌های مسافری آغاز شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه‌آهن استان اصفهان گفت: در حال حاضر پیش‌فروش اینترنتی بلیت‌های نوروزی قطار‌های مسافری آغاز شده است و یک چهارم بلیت‌های نوروزی به صورت اینترنتی به فروش می‌رسد.

پیش‌فروش اینترنتی بلیت‌های نوروزی قطار‌های مسافری آغاز شد

بهروز تاکی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: سفر‌های نوروزی با قطار‌های مسافری از 24 اسفندماه جاری آغاز می‌شود و تا 15 فروردین‌ماه سال آتی نیز ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه یک چهارم بلیت‌های نوروزی به صورت اینترنتی به فروش می‌رسد، اضافه کرد: سه چهارم دیگر این بلیت‌ها نیز توسط سیستم آن‌لاین فروش طرف قرارداد راه‌آهن به فروش می‌رسد.

مدیرکل راه‌آهن استان اصفهان با اشاره به تعداد آژانس‌های طرف قرارداد راه‌آهن تصریح کرد: در حال حاضر یک هزار و 100 آژانس در سطح کشور وجود دارد و در سطح استان نیز 75 آژانس طرف قرارداد راه‌آهن در زمینه فروش بلیت‌های قطار‌های مسافری فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 52 آژانس طرف قرارداد راه‌آهن نیز در سطح شهرستان اصفهان وجود دارد، ادامه داد: در حال حاضر پیش‌فروش اینترنتی بلیت‌های نوروزی قطار‌های مسافری آغاز شده است و یک چهارم بلیت‌های نوروزی به صورت اینترنتی به فروش می‌رسد.

تاکی با اشاره به اینکه فروش اینترنتی بلیت‌های نوروزی با استفاده از کارت‌های عابر‌بانک سامان، پارسیان، ملت و تمامی کارت‌های عابر‌بانک عضو شبکه شتاب صورت می‌گیرد، تأکید کرد: پیش‌فروش بلیت‌های نوروزی قطار‌های نوروزی محور‌های شمال، جنوب و خراسان به ترتیب در روز‌های 24، 25 و 26 بهمن‌ماه جاری انجام می‌شود.

وی افزود: فروش بلیت‌های نوروزی قطار‌های مسافری با مراجعه به بانک‌ها نیز در تاریخ‌های تعیین شده صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول