اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس سازمان نظام صنفی رایانه:

مازندران 35 درصد کاربر اینترنتی دارد

خبرگزاری فارس: نائب رئیس سازمان نظام صنفی رایانه کشور گفت: مازندران 35 درصد کاربر اینترنتی دارد.

مازندران 35 درصد کاربر اینترنتی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، عباس رمدانی شب گذشته در بازدید از نخستین نمایشگاه هوشمندسازی مدارس مازندران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اطلاعات و فناوری در سطح گسترده‌ای در حال پیشرفت است، اظهار داشت: هوشمندسازی مدارس گامی برای فراگیر شدن سیستم  فناوری و اطلاعات در سطح کشور است که در این بخش رشد خوبی را شاهد هستیم.

این مسئول یادآور شد: کشور ما به تناسب رشد دانش فناوری جایگاه خوبی را به خود اختصاص داده است.

وی فراهم کردن زیر ساخت‌های فناوری در مدارس را گامی در راستای خروج از شیوه سنتی دانست و تصریح کرد: آموزش نوین مبتنی بر فناوری است و جهان در این عرصه رقابت می‌کند.

رمدانی میزان کاربر اینترنتی را در استان مازندران 35 تا 37 درصد از جمعیت استان دانست و گفت: از هر 100 نفر 35 نفر به اینترنت دسترسی دارند.

این مسئول با بیان اینکه در سطح کشور زمینه‌های ورود اینترنت با روش‌های مختلفی صورت گرفته، بیان داشت: مخابرات و شرکت‌های خصوصی زمینه‌هایی ایجاد کردند تا با انتخاب نماینده در استان‌ها سرویس اینترنتی ارائه دهند.

رئیس صنف رایانه در استان مازندران با اشاره به اینکه نخستین نمایشگاه هوشمندسازی مدارس باید در چهار استان کشور برگزار شود، خاطرنشان کرد: مازندران در برپایی نمایشگاه هوشمندسازی مدارس پیشگام بود.

وی از حضور 30 غرفه نمایشگاهی در نخستین نمایشگاه هوشمندسازی در مرکز مازندران خبر داد و تصریح کرد: 10 شرکت فعال استان مازندران در زمینه هوشمندسازی مدارس فعالیت می‌کنند که در این نمایشگاه حضور یافتند.

رمدانی مزایای دستیابی به سرعت اطلاعات را از مهم‌ترین موارد مجهز شدن به تکنولوژی فناوری دانست و اذعان داشت: رشد تکنولوژی در جهان فراگیر است اگر با روش سنتی کار کنیم از حرکت علم در دنیا عقب می‌مانیم.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول