اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حمل و نقل و پایانه‌های استان البرز اعلام کرد

آغاز پیش‌فروش اینترنتی بلیت اتوبوس از 23 بهمن‌ماه در البرز

خبرگزاری فارس: معاون حمل و نقل و پایانه‌های استان البرز گفت: در آستانه نوروز سال 1391 و آغاز سفرهای نوروزی، پیش‌فروش اینترنتی بلیت اتوبوس‌ها از 23 بهمن‌ماه سال‌ جاری آغاز خواهد شد.

آغاز پیش‌فروش اینترنتی بلیت اتوبوس از 23 بهمن‌ماه در البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط‌ عمومی اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های استان البرز، رحمت شعبانی با اعلام این خبر اظهار داشت: پیش‌فروش حضوری بلیت اتوبوس‌‌ها نیز در استان البرز از اول اسفندماه و هم‌زمان با سراسر کشور آغاز می‌شود.

وی افزود: طرح جابه‌جایی نوروزی مسافران سال 91 از 25 اسفند آغاز می‌شود و تا نیمه فروردین‌ماه سال 91 ادامه دارد.

این مسئول درباره اقدامات و تمهیدات انجام شده برای سفرهای نوروزی هم‌وطنان گفت: ‌هماهنگی با نهادهای ذی‌ربط و انجمن‌های صنفی بخش حمل و نقل به منظور ارائه خدمات مناسب و ایمن به مسافران، توزیع فرم‌های نظرسنجی در میان مسافران اتوبوس‌ها به منظور ارزیابی عملکرد فعالان بخش و میزان رضایت مسافران در ایام نوروز، اطلاع‌رسانی در سطح گسترده، تشکیل ستاد نوروزی و فعالیت به صورت شبانه‌روزی، از جمله اقداماتی است که در این خصوص انجام می‌شود.

شعبانی هماهنگی با پلیس راه درباره مواردی هم‌چون کنترل شرایط لازم برای رانندگان، کنترل استانداردهای فنی وسایل‌‌نقلیه به ویژه ناوگان کمکی، نظارت بر جلوگیری از پیاده کردن مسافران در اطراف پایانه‌ها و تسهیل جریان ترافیکی جاده‌ها، از دیگر موارد پیش‌بینی شده در راستای اجرای طرح نوروزی 91 است.

معاون حمل و نقل اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های استان البرز، هم‌چنین کنترل و نظارت محسوس و نامحسوس بر فعالیت شرکت‌ها و رانندگان و نحوه سرویس‌دهی به مسافران به منظور ارائه خدمات مناسب به مسافران، در نظر گرفتن ابزارهایی هم‌چون صندوق‌های انتقادات و پیشنهادات، طرح فرم‌های نظرسنجی پست جواب قبول برای برقراری ارتباط با مسافران و بهره‌گیری از سامانه شماره 3000143 برای دریافت نظرات و مشکلات احتمالی استفاده ‌کنندگان از وسایل‌نقلیه عمومی به صورت شبانه‌روزی را از دیگر تدابیر اندیشیده شده در این راستا ذکر کرد.

وی ابراز امیدواری کرد با هماهنگی و تلاش تمام دست‌اندرکاران ستاد نوروزی جابه‌جایی مسافران، هم‌وطنان بتوانند با آرامش خاطر سفرهای نوروزی خود را انجام دهند.

انتهای پیام/ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول