اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از بامداد امروز آغاز شد

رقابت 11 کاندیدا در حوزه انتخابیه طبس و فردوس

خبرگزاری فارس: از بامداد امروز، رقابت و فعالیت تبلیغاتی 11 کاندیدا در حوزه انتخابیه شهرستان‌های طبس، فردوس، بشرویه و سرایان به صورت رسمی کلید خورد.

رقابت 11 کاندیدا در حوزه انتخابیه طبس و فردوس

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، در مهلت قانونی یک هفته‌ای برای ثبت‌نام متقاضیان کاندیداتوری در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 13 نفر در حوزه انتخابیه طبس، فردوس، بشرویه و سرایان نام‌نویسی کرده بودند که در نهایت از این تعداد صلاحیت 11 نفر محرز شد و براساس برنامه ستاد انتخابات کشور این افراد به عنوان کاندیدای قطعی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌توانند از امروز فعالیت رسمی تبلیغی خود را آغاز کنند.

براساس اطلاعیه شماره هفت ستاد انتخابات کشور، اسامی 11 نفر کاندیدای نهایی حوزه انتخابیه طبس، فردوس، بشرویه و سرایان به ترتیب حروف الفبا عبارتست از: حسین آهنین‌جگر، داوود تقاضائی اول، محمدحسین حاجتی، حسنعلی رضایی، محمدجواد زنجانی‌طبسی، مسعود سعادت‌امینی، محمدکریم عابدی، محمدعلی عبدالله‌زاده، محمد فردوسی‌پور، احمد قادری و عباسعلی لطفی.

فعالیت تبلیغاتی کاندیدای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تا صبح روز پنج‌شنبه 11 اسفندماه یعنی تا 24 ساعت قبل از آغاز اخذ رأی ادامه خواهد داشت.

تعداد 53 شعبه اخذ رأی برای جمع‌آوری آرای مردم شهرستان طبس در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تعیین شده است، که این تعداد شامل 29 شعبه در شهر طبس و بخش مرکزی، 13 شعبه در بخش دستگردان و 11 شعبه در بخش دیهوک است.

هم‌چنین از این تعداد، 31 شعبه سیار و برای روستاهای شهرستان طبس و 22 شعبه ثابت و برای مراکز شهرهای طبس، دیهوک و عشق‌آباد در نظر گرفته شده است.

با توجه به اینکه طبس حوزه فرعی انتخابات محسوب شده و حوزه انتخابیه آن با شهرستان‌های فردوس، بشرویه و سرایان مشترک بوده و شهرستان فردوس واقع در استان خراسان‌جنوبی مرکز این حوزه انتخابیه است، شهرستان طبس در جریان انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با استان خراسان‌جنوبی همکاری می‌کند.

انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی دوازدهم اسفندماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ر20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول