اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده تام‌الاختیار وزیر راه و شهرسازی:

از زیر بار مسئولیت مسکن مهر شانه خالی نمی‌کنیم

خبرگزاری فارس: نماینده تام‌الاختیار وزیر راه و شهرسازی گفت: با اینکه شانه‌های وزارت راه و شهرسازی زیر بار پیش بردن طرح مسکن مهر است، اما برای پیشرفت کار نیاز به عزم جمعی و همکاری تمام دستگاه‌ها است.

از زیر بار مسئولیت مسکن مهر شانه خالی نمی‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ستار محمودی، در جلسه شورای مسکن استان اصفهان که در استانداری اصفهان و با حضور مسئولان این استان برگزار شد، گفت: در حال حاضر در مقوله مسکن مهر بحث نقدینگی نسبت به زمان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که برای پیش بردن این مقوله نیاز به مشارکت تمامی دستگاه‌های دولتی داریم.

وی در این جلسه پس از شنیدن مشکلات مسئولان استان اصفهان برای پیشرفت طرح مسکن مهر با بیان اینکه تمام این موارد با ادبیات خاص خود در وزارتخانه مطرح و بهترین تصمیم‌گیری گرفته می‌شود، تصریح کرد: تا این لحظه تمام مسئولان استان اصفهان اوج همت خود را برای پیشبرد مطرح مسکن مهر جلو برده‌اند، اما با وجود مشکلات این طرح نباید متوقف شود.

نماینده تام‌الاختیار وزیر راه و شهرسازی در ادامه صحبت‌های خود افزود: درست است که این وزارتخانه با دین وارد کار شده است، اما باید به توان وزارتخانه نیز توجه شود.

وی در مورد طرح زیر‌ساخت‌ها و موارد زیربنایی مسکن مهر که موضوع اصلی جلسه شورای مسکن استان را به خود اختصاص داده بود، گفت: دولت متعهد شده است که با خدمات عمومی به ساخت و ساز ساختمان روح بدهد.

محمودی در مورد بودجه‌های در نظر گرفته شده برای ساخت واحد‌های مسکن مهر خاطر نشان کرد: برای ادامه کار نیاز به منابعی، چهار برابر بودجه‌های فعلی داریم، اما با توجه به تعهد خود راه را ادامه داده و اجازه توقف را به آن نمی‌دهیم.

وی گفت: برای هر واحد ساختمانی در حدود پنج میلیون تومان خدمات زیربنایی لازم است.

نماینده تام‌الاختیار وزیر راه و شهرسازی در مورد مشکلات مربوط به تأمین اعتبارات مسکن مهر که بین وزارتخانه و استانداری ناهماهنگی‌هایی را به وجود آورده است، تاکید کرد: با عزم جدی و همیاری این طرح را به سرانجام می‌رسانیم.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول