اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم- 240

حسینی: دشمنان انقلاب از اعتقادات ملت ایران به ستوه آمده‌اند

خبرگزاری فارس: کاندیدای مجلس نهم در حوزه سوادکوه گفت: دشمنان انقلاب اسلامی از فداکاری‌ها و اعتقادات ملت ایران به ستوه آمده‌اند.

حسینی: دشمنان انقلاب از اعتقادات ملت ایران به ستوه آمده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، سید هادی حسینی از کاندیداهای مجلس نهم حوزه انتخابیه سوادکوه، قائمشهر و جویبار پیش از ظهر امروز در مسجد جامع زیراب با تاکید بر این مطلب که مردم در مقاطع مختلف، علاقمندی خود را به نظام نشان داده‌اند، گفت: من در برابر عظمت شما، ناچیزم و با قصد خدمت به این عرصه وارد شده‌ام.

مدیر کل سابق تربیت بدنی استان مازندران به احترام پیشکسوتان و لزوم استفاده از راهنمایی‌های آنان در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: سعی کرده‌ام و تلاش خواهم کرد که در مسیر بزرگان گام بردارم.

حسینی خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی از فداکاری‌ها و اعتقادات ملت ایران به ستوه آمده‌اند.

وی با تاکید بر این مطلب که ولایت و ایمان مردم موجب پیروزی‌های مختلف ملت ایران شده، گفت: مشکلات جامعه ما به دلیل کم‌توجهی نظام نیست بلکه به دلیل ضعف برخی مسئولان انتخابی و انتصابی است.

کاندیدای حوزه انتخابیه سوادکوه، قائمشهر و جویبار با بیان این مطلب که مردم برای اسلام و ولایت از هیچ کاری دریغ نخواهند کرد، گفت: حق شهرستان سوادکوه برای توسعه بیشتر از موقعیت کنونی است.

حسینی متذکر شد: در بین مردم شهرستان بوده‌ام و بعد از انتخابات مجلس هم در بین شما خواهم بود.

وی در پایان با اشاره به حضور کاندیداهای مختلف در عرصه انتخابات مجلس اذعان داشت: همه کسانی که مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفته‌اند، خوبند و ما باید اصلح‌ترین را انتخاب کنیم.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول