اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم- 233

114 بازرس در شعب اخذ رای چالوس حضور دارند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بازرسی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی چالوس گفت: روز 12 اسفند 114 بازرس به تعداد شعب اخذ رای در محل رای‌گیری حاضر و بر روند مطلوب برگزاری انتخابات نظارت می‌کنند.

114 بازرس در شعب اخذ رای چالوس حضور دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، محمدرضا محمدحسینی صبح امروز در جمع خبرنگاران بیان داشت: علاوه بر حضور بازرسان در شعب اخذ رای، هشت سربازرس نیز بر روند برگزاری انتخابات در شهرستان چالوس نظارت می‌کنند.

وی گفت: تاکنون تخلفاتی که از سوی کاندیداها مشاهده شد طی نامه‌ای از سوی این ستاد به آنها تذکر دادیم.

محمدحسینی ادامه داد: تمام تلاش این ستاد بر این است تا با کمترین حواشی تبلیغات انتخاباتی را در سطح شهرستان داشته باشیم و تاکنون نیز در این زمینه توفیق‌های زیادی را کسب کردیم.

رئیس هیئت بازرسی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی چالوس ابراز داشت: تمام همت و تلاش‌های مسئولان، برگزاری پرشور انتخابات است و تمام مقدمات برای برگزاری انتخابات سالم با مشارکت حداکثری مردم در چالوس فراهم است.

این مسئول تصریح کرد: یکی از شاه‌کلیدهای بلوغ و رشد سیاسی جامعه ما برگزاری و شرکت در انتخابات است و در چنین شرایطی مردم بلوغ سیاسی خود را برای حضور در انتخابات از طریق تحقیق و شناخت جریان‌ها و چهره‌ها رشد می‌دهند.

محمدحسینی تاکید کرد: ملت ایران همانطور که در روز 22 بهمن با حضور گسترده خود پاسخ محکمی به دشمنان داد در روز 12 اسفند نیز نشان می‌دهد کشور را دوست داشته و پشتیبان ولایت فقیه بوده و مشت محکمی بر دهان مخالفان داخلی و خارجی خواهند زد.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول