اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای انتخابات دوره نهم مجلس

رای اولی‌ها به شبکه اصفهان می‌آیند

خبرگزاری فارس: تهیه‌کننده برنامه رای اولی‌ها گفت: در راستای انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی رای اولی‌ها با حضور در صدا و سیمای مرکز اصفهان به روی آنتن می‌روند.

رای اولی‌ها به شبکه اصفهان می‌آیند

سعید ابوالقاسم حقیقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: سیمای مرکز اصفهان به منظور نشان دادن حضور نوجوانان در انتخابات، برنامه‌ای را با عنوان رای اولی‌ها به روی آنتن می‌برد.

وی با اشاره به اینکه این برنامه به صورت جنگ است، بیان داشت: این برنامه از دوم اسفند ماه سال جاری با حضور هزاران نفر از نوجوانان در سالن همایش‌ها آغاز و تا 11 اسفند ادامه دارد.

تهیه‌کننده سیمای مرکز اصفهان ادامه داد: برنامه رای اولی‌ها برای نخستین بار در صدا و سیمای مرکز اصفهان بعد از ظهر هر روز ساعت 18.30 دقیقه در سالن همایش‌ها با حضور دانش‌آموزان دبیرستانی برگزار و هم‌زمان به صورت زنده از شبکه اصفهان پخش می‌شود.

وی در مورد برنامه‌های اجرایی برای رای اولی‌ها تصریح کرد: برنامه رای اولی‌ها شامل بخش‌های متفاوتی از جمله مسابقه، متن، نمایش، موزیک تصویر، اجرای خواننده‌های جوان و دعوت از هنرمندان اصفهان و مصاحبه با آنها است.

ابوالقاسم حقیقی هدف از این برنامه را آمادگی نوجوانان برای حضور در انتخابات مجلس دانست و اضافه کرد: در این برنامه 45 دقیقه‌ای سعی شده تا جوانان بدانند انتخابات حق ضروری آنها است و در سرنوشتشان تأثیرگذار است.

وی که رای دادن یک کار تشریفاتی و بی‌محتوا ندانست، افزود: با پخش کلیپ‌های و گزارش‌های تهیه شده در مدارس و اینکه دانش‌آموزان چه ملاک‌های را برای انتخابات جنبی مدرسه و شورای دانش‌آموزی داشته‌اند، نشان داده می‌شود.

تهیه کننده و کارگردان برنامه رای اولی‌ها ادامه داد: مجری این برنامه نوید مستعان و تهیه کننده آن زیبا سهرابی است.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول