اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سپاه ناحیه بروجن:

12 اسفند تبری ملت از مثلث فتنه، استعمار و انحراف است

خبرگزاری فارس: سپاه ناحیه بروجن با صدور بیانیه‌ای به‌مناسبت انتخابات مجلس شورای اسلامی آورده است: انتخابات 12 اسفند فرصتی تاریخی برای مردم است که از مثلث شوم نظام سلطه و جریان‌های فتنه و انحراف تبری جسته و دشمنان را مأیوس کنند.

12 اسفند تبری ملت از مثلث فتنه، استعمار و انحراف است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سپاه ناحیه بروجن با صدور بیانیه‌ای ضمن دعوت مردم به حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی آورده است: حضور قدرتمندانه و حیرت‌آور مردم فهیم و قدردان ایران اسلامی در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن بوی عطر وفاداری به اسلام عزیز و آ‌رمان شهدای انقلاب را در کشور پراکنده و پشت دشمنان نظام را به لرزه انداخته است.

این بیانیه می‌افزاید: 33 سال استقامت و مقاومت در برابر شداید و سختی‌ها، 33 سال حمایت حماسه‌گون از نظام اسلامی و ولایت فقیه، 33 سال پافشاری روی آرمان‌های نجات بخش امام(ره) و رهبری معظم انقلاب، از ملت ما تصویری زیبا ساخته است که جهان را به تحسین واداشته است.

در ادامه این بیانیه آمده است: بی‌شک گفتمان انقلاب اسلامی با رویکرد احیای ارزش‌های الهی و انسانی و تاثیرگذاری خود به عنوان پدیده‌ای بی‌نظیر در عصر حاضر راهی جدید و روشن را برای بشریت با مدل مردم‌سالاری دینی ارایه داده است و مناسبات حاکمان جبار جهانی برای استثمار ملت‌های جهان به‌ویژه ملت‌های مسلمان را برهم زده و روحیه مقاومت در برابر استبداد جهانی و پیشرفت و تعالی انسان‌ها، مبتنی بر انتخاب و حرکت در سایه معنویت و تحقق ارزش‌های وعده داده شده الهی را به وجود آورده است.

این بیانیه می‌افزاید: ایران اسلامی امروز موثر در تحولات بین‌المللی به‌ویژه حرکت پرخیر و برکت بیداری اسلامی و الهام بخش ملت‏های جهان عدالت‌طلب و آزادی‌خواه جهان است، این امر منجر به امید در دوستان انقلاب اسلامی و عصبانیت دشمنان آن به‌ویژه آمریکا و صهیونیست جنایتکار شده است و نشانه آن تشدید فشارهای اقتصادی و ایجاد اسلام هراسی و ایران هراسی و هدف آنها جلوگیری از نقش انقلاب اسلامی ایران در تحولات منطقه به‌عنوان یک الگوی اسلامی است.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: با توجه به شرایط کنونی جهان اسلام و ایران اسلامی " انتخابات مجلس نهم" از حساسیت و اهمیت زیادی برخوردار است و دشمن می‌خواهد با ایجاد جنگ روانی و رسانه‌ای و توسعه شبکه اجتماعی و مجازی، تشدید فشارهای اقتصادی ـ سیاسی و امنیتی ـ فضای جامعه را به سوی اختلاف دوقطبی شدن بکشاند و مانع حضور حداکثری در انتخابات و باعث بی‌ثباتی و چالش‌های امنیتی شود.

در ادامه این بیانیه آمده است: لذا از تمامی اقشار فهیم انقلابی و ولایت‌مدار انتظار داریم با مشارکت حداکثری و انتخاب هوشمندانه خود، به خلق حماسه‌ای دیگر در تشکیل مجلس همتراز گفتمان انقلاب اسلامی بپردازیم.

سپاه ناحیه بروجن در این بیانیه تأکید کرد: مهمترین ویژگی‌هایی که در گزینش نمایندگان مجلس نهم با تاکید به شاخص‌ها و معیارهای انتخاب اصلح از دیدگاه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، انتخابات 12 اسفند ماه سال جاری فرصتی تاریخی برای مردم حماسه‌ساز است که از مثلث شوم نظام سلطه و  جریان‌های فتنه و انحراف با هوشیاری کامل تبری جسته و با حرکت شگفتی ساز پویا و پایای خود، دشمنان ایران اسلامی را مأیوس کنیم.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول