اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/-223

اکبری: طرفداران کاندیداها دین خود را فدای دنیای دیگران نکنند

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهرستان فردوس گفت: طرفداران کاندیداها مراقب باشند که دین خود را فدای دنیای دیگران نکنند.

اکبری: طرفداران کاندیداها دین خود را فدای دنیای دیگران نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حسین اکبری در راستای سلسله نشست‌های خبرگزاری فارس در خراسان جنوبی به بیان دیدگاه‌های خود در زمینه انتخابات پرداخت.

اکبری  اظهار داشت: کاندیدای انتخاباتی باید فارغ از هرگونه تخریب و دادن وعده‌های انجام نشدنی پرهیز کنند.

وی افزود: کاندیدای انتخاباتی باید با توجه به توانایی‌‌های خود به مردم وعده بدهند و طرفداران آنها نیز به سایر کاندیدای انتخاباتی احترام بگذارند.

عضو شورای اسلامی شهر فردوس تصریح کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات به دشمنان قسم‌خورده انقلاب ثابت می‌کند که مردم همواره در راستای حفظ نظام و ارزش‌های اسلامی در صحنه حضور دارند.

اکبری یادآور شد: مردم با حضور خود در انتخابات توطئه‌های دشمن برای خالی کردن صحنه‌ها را نقش بر آب می‌کنند و نشان می‌دهند که همواره پشتیبان انقلاب و نظام اسلامی هستند.

وی گفت: مردم شهرستان فردوس نیز با حضور چشمگیر خود در پای صندوق‌های رأی، افراد اصلح را انتخاب و مجلسی مقتدر را تشکیل می‌دهند.

عضو شورای اسلامی شهر فردوس افزود: با انتخاب افراد اصلح، مجلس نهم مجلسی مقتدر، ولایی و حافظ ارزش‌های نظام و انقلاب و تداوم بخش راه امام (ره) خواهد بود.

اکبری با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات تصریح کرد: مردم با حضور خود در انتخابات ولایت‌مداری و بصیرت خود را به دشمنان نشان می‌دهند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول