اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس:

عموم ملت ایران شاخص ولایت را شناخته‌اند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: مسیر مستقیم الهی با شاخص ولایت تعیین می‌شود که عموم ملت ایران این شاخص را شناخته‌اند.

عموم ملت ایران شاخص ولایت را شناخته‌اند
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام سید علی طاهری پیش از ظهر امروز در جمع عزاداران اربعین اباعبدالله‌الحسین (ع) شهرستان گرگان اظهار داشت: هر فردی به محض زاویه گرفتن با ولایت، با وجود داشتن سابقه درخشان دیگر هیچ جایگاهی در بین مردم نخواهد داشت.
وی تصریح کرد: ممکن است اکنون کسانی که جزو شخصیت‎های برجسته هستند سوابق انقلابی و درخشان داشته باشند که اینها برای ما محترم‎اند اما وقتی در مقابل ولایت بایستند آن سوابق درخشان به مانند خاکستر خواهد بود.
نماینده مردم گرگان و آققلا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: هر کسی در مقابل ولایت قرار بگیرد از جاده خارج است و دیگر هیچ ارزشی نخواهد داشت، ولایت حکم عدد یک را دارد که مابقی افراد همانند عدد صفرند و زمانی که در کنار عدد یک قرار بگیرند ارزش پیدا کرده و زمانی که جدا شوند دیگر ارزشی نخواهند داشت لذا نباید شاخص اصلی را گم کنیم.
حجت‌الاسلام طاهری افزود: باید در مقابل هجمه‎های سنگین دشمنان که برای تضعیف محور ولایت تلاش می‎کنند بیش از گذشته برای تثبیت و تقویت این محور بکوشیم.
وی خاطر نشان کرد: در روایات آمده هر چه به زمان ظهور نزدیک می‎شویم امتحان‎ها و فتنه‎ها سنگین‎تر می‎شود لذا اگر مسیر درست را بشناسیم جای هیچ نگرانی وجود ندارد.
نماینده مردم گرگان و آققلا در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: وقتی که زمان ظهور فرا می‎رسد بعد از اینکه ندای الهی بقیة‎الله به گوش جهانیان رسید شیطان نیز ندا سر می‎دهد و جهانیان را به سمت خود می‎خواند، حضرت فرمود مراقب باشید که ندای اصلی را گم نکنید، مردم عرض کردند چگونه وقتی دو ندا آمد ندای حق را می‎توان از باطل تشخیص داد که حضرت فرمود وقتی که آفتاب باشد تشخیص روز از شب مشکل نخواهد بود.
حجت‌الاسلام طاهری یادآور شد: ندای حق شاخصی است که اگر به آن مسلح باشیم در مقابل هر فتنه و امتحان سنگینی می‌توانیم سربلند بیرون آئیم لذا باید هوشیار بود تا شاخص اصلی را گم نکنیم.
انتهای پیام/آ20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول