اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس:

اخذ مجوز یک بیمارستان در شرق گرگان انجام شد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: برای ایجاد یک بیمارستان در شرق شهرستان گرگان و در مسیر جلین مجوز احداث گرفته شده که باید زمین آن تهیه شود.

اخذ مجوز یک بیمارستان در شرق گرگان انجام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام سید علی طاهری در همایش بزرگ ولایت‌مداران عرصه سلامت که عصر امروز در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد، اظهار داشت: یکی از خیرین شهرستان جلین مساحت پنج هکتار را برای ساخت این بیمارستان اهدا کرده و البته مابقی زمین به مساحت پنج هکتار دیگر نیز برای آغاز عملیات اجرایی فاز اول باید خریداری شود.

وی در خصوص تکمیل خانه‎های بهداشت از حالت استیجاری به ملکی تصریح کرد: در دو الی سه سال اخیر اقدامات خوبی صورت گرفته و این اقدامات نتیجه پیگیری‎ها و هماهنگی‎های مستمر است و مجلس نیز هر جایی که احساس کرده توجه به بهداشت در مراکز محروم وجود دارد، مضایقه نکرده است.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: در مجلس هشتم انصافا هر وقت مسئله مناطق محروم پیش می‎آمد یک اجماع حداکثری در مجلس شکل می‎گرفت همینطور هر وقت که دولت پیشنهادی برای مناطق محروم مطرح کرده است مجلس استقبال کرده و حتی در برخی موارد بودجه را نیز افزایش داده است و در حال حاضر نیز مناطق محروم و نقاط روستایی حوزه انتخابیه گرگان و آق‎قلا از وضعیت مطلوبی برخوردارند.

طاهری خاطرنشان کرد: در شهرستان آق‎قلا بیمارستانی فعال است که مرکز سنگ‎شکن کلیه بوده و این بیمارستان با دارا بودن پیشرفته‎ترین دستگاه‎های سنگ‎شکن، بیمار مورد نظر را به صورت سرپایی مداوا می‎کنند.

وی بیان داشت: پس از افتتاح بیمارستان آق‎قلا، بیماران زیادی به این مرکز مراجعه کردند که البته به دلیل نزدیک بودن آق‎قلا به گرگان، فرصت مناسبی برای مرکز  استان نیز فراهم شده است.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول