اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس:

باید متوسل به شاخص ولایت مطلقه فقیه باشیم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: برای اینکه فتنه‎های آینده گریبان‎گیرمان نشود باید متوسل به شاخص ولایت مطلقه فقیه باشیم و از فرامین رهبری عدول نکنیم.

باید متوسل به شاخص ولایت مطلقه فقیه باشیم
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی طاهری عصر امروز در همایش زنان، بصیرت زینبی و گرامیداشت حماسه 9 دی در جمع فرهنگیان تربیت معلم شهرستان گرگان اظهار داشت: ماموریت زینبی، بعضی مواقع فریاد زدن و رسوا کردن است.
وی با بیان اینکه اگر کسی نظام و ولایت را تضعیف کرد باید در مقابلش محکم ایستاد، بر این نکته تاکید کرد و افزود: فتنه 1388 تمام شد اما فتنه‎ها و امتحانات بزرگ‎تری در راه است و آنچه از روایات برمی‎آید این است که هر چه به زمان ظهور نزدیک‎تر می‎شویم ابتلائات و امتحانات، سخت‎تر از گذشته خواهد بود و باید خودمان را آماده کنیم تا همچون گذشته از این آزمون‌ها پیروز بیرون بیاییم.
نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: در عصر امروز باید خودمان را مسلح به بیان حقایق کنیم، اکنون جهاد این است که انسان در جامعه حرف حق را بزند و از آن ابایی نداشته باشد، لذا باید کسانی که در جریان فتنه، از فتنه‎گران بودند و یا سکوت کردند رسوا شوند اما اگر توبه کرده و دلیل‎شان را اثبات کنند اشکالی ندارد اما متاسفانه برخی هنوز حتی حاضر نیستند از جریان‌ 88 به نام فتنه یاد کنند لذا ما نمی‎توانیم نسبت به این افراد سکوت کنیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین طاهری مصون ماندن از فتنه را در گرو داشتن شاخص عنوان کرد و بیان داشت: برای اینکه فتنه‎های آینده گریبان‎گیرمان نشود باید متوسل به شاخص ولایت مطلقه فقیه باشیم و از فرامین رهبری عدول نکنیم.
نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اگر هر کسی با هر سابقه‎ای هر چند درخشان از مسیر ولایت منحرف و به مقابله برخیزد باید با او برخورد رسواگرایانه کرد.
حجت‌الاسلام طاهری خاطر نشان کرد: از جریان فتنه سال 1388 تاکنون در هر مناسبتی رهبر معظم انقلاب به فتنه پیش آمده اشاره می‎کند و بیان می‎دارد که گمان نکنید این سختی که در فتنه 1388 پشت سر گذاشته شد دیگر مراحل سخت‎تری نداریم بلکه باید خودمان را برای شرایط دشوارتر آماده کنیم.
وی ابراز داشت: دشمنان همواره برنامه‎ریزی دقیق می‎کنند، اما ما با داشتن شاخص ولایت فقیه هیچ نگرانی نداریم ولی باید یادآوری و هشدار در این زمینه را که یکی از وظایف دینی و ملی ماست به خاطر بسپاریم چرا که دشمن همیشه در کمین نشسته است.
نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی بر پنج پایه اساسی بنا نهاده شده است، اظهار داشت: از این پنج مبنای نماز، روزه، حج، زکات و ولایت، چهار شاخصه یک طرف و شاخصه ولایت فقیه در طرف دیگر است چنانچه در روایات مختلف نیز به اهمیت و جایگاه ولایت فقیه نیز تاکید شده است.
حجت‌الاسلام طاهری با بیان اینکه ولایت فقیه سبب سامان یافتن جامعه می‎شود، عنوان داشت: ولایت همانند عدد یک است که در کنارش صفرها ارزش می‎یابند و حال اگر عدد یک را برداریم دیگر صد صفر هم، هیچ ارزشی ندارند لذا اگر ولایت شاخص ملت نباشد امور پیش نخواهد رفت.
وی با اشاره به سخنان فوکویاما نظریه‎پرداز آسیایی آمریکایی‎تبار اظهار داشت: این نظریه‎پرداز معتقد است انقلاب اسلامی ایران مانند پرنده‎ای است که دو بال و یک محور دارد که یک بال آن شهادت‎طلبی و بال دیگر اعتقاد به امام زمان (عج) است و اما آن محوری که باعث می‎شود این دو بال معنا پیدا کنند ولایت فقیه است و می‎گوید مادامی‎ که ولایت فقیه باشد این پرنده اوج می‎گیرد و به هیچ‎وجه تیرهای شما به آن اصابت نمی‎کند اما وقتی این پرنده ضعیف شد می‎توان ولایت را نشانه گرفت.
نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن به اهمیت جایگاه ولایت پی برده است، خاطر نشان کرد: اما بعضی خواص یا نفهمیده‎اند و یا می‎فهمند و منافع شخصی، حزبی، نفسانی و مادی خویش را بر منافع مردم و نظام ترجیح می‎دهند و با ولایت به مبارزه برخاسته‎اند.
حجت‌الاسلام طاهری بیان داشت: امروز این قوتی که در نظام اسلامی به وجود آمده به برکت ولایت فقیه است که دنیا را متحول کرده، لذا مادامی‎که در این کشور، ولایت در نزد مردم محبوبیت دارد این کشور هیچ آسیبی نخواهد دید.
انتهای پیام/ش10/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول