اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله باریک‌بین:

ولایت‌مداران و متخصصان را راهی مجلس کنیم

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در قزوین گفت: برای اینکه مجلسی قوی و کارآمد داشته باشیم لازم است افرادی ولایت‌مدار، متخصص و خدمتگزار را به عنوان نماینده انتخاب و به مجلس بفرستیم.

ولایت‌مداران و متخصصان را راهی مجلس کنیم

 به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین در دیدار با جمعی از مسئولین انجمن‌های اسلامی دانشجویان، بسیج دانشجویی و جامعه اسلامی دانشجویان، دانشگاه‌های سراسر استان قزوین، حضور گسترده مردم در انتخابات را مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و بدخواهان این نظام دانست و اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توانسته امروز در تمام عرصه‌‌های مختلف نظامی، اقتصادی، فناوری، هسته‌ای و... به پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌‌ای دست پیدا کند.

وی خاطر نشان کرد: ملت هوشیار و بابصیرت ایران اسلامی در تمام صحنه‌ها حضوری چشمگیر و ماندگار داشته است و این بار نیز در انتخابات روز 12 اسفند سیلی محکمی به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌زند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با اشاره به اهمیت مجلس در نظام جمهوری اسلامی تأکید کرد: مجلس عصاره فضایل ملت است و نمایندگانی که با رأی مردم وارد مجلس شورای اسلامی می‌شوند باید اصلح، شجاع و دلسوز مردم باشند.

امام جمعه قزوین بر انتخاب نماینده اصلح از سوی مردم در انتخابات تأکید و یادآور شد: برای اینکه مجلسی قوی و کارآمد داشته باشیم لازم است افرادی را به عنوان نماینده مجلس انتخاب کنیم که ولایت‌مدار و خادم مردم بوده و تخصص لازم را داشته باشند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با قدردانی از حضور دانشجویان در تمامی عرصه‌ها اذعان کرد: امروز دانشجویان هوشیار و بابصیرت ایران اسلامی علاوه بر تحصیل توانسته‌اند در تمامی عرصه‌ها به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کنند که اینها از برکت خون شهدا و امام راحل است.

آیت‌الله باریک‌بین در پایان از دانشجویان خواست که با حضور وسیع و گسترده خود در انتخابات پیش‌رو یک بار دیگر با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کنند.

انتهای پیام/و۲۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول