اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در میان 50 شرکت داخلی

پایانه‌های نفتی ایران تقدیرنامه 4 ستاره دریافت کرد

خبرگزاری فارس: در میان 50 شرکت واجد شرایط برای دریافت تقدیرنامه 4 ستاره شرکت پایانه‌های نفتی ایران موفق به دریافت تقدیرنامه 4ستاره از جایزه ملی بهره‌وری و تعالی سازمانی شد.

پایانه‌های نفتی ایران تقدیرنامه 4 ستاره دریافت کرد

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر به نقل از روابط عمومی پایانه‌های نفتی خارگ، شرکت پایانه‌های نفتی ایران برای سومین سال متوالی در فرآیند ارزیابی و دریافت جایزه ملی بهره‌وری و تعالی سازمانی حضور یافته و موقعیت این شرکت در این زمینه هر سال نسبت به گذشته ارتقا یافته و بهتر شده است.

بر اساس این گزارش شرکت پایانه‌های نفتی ایران در سال 1388 موفق به دریافت تقدیرنامه دوستاره، در سال 1389، تقدیرنامه سه ستاره و امسال تقدیرنامه چهار ستاره جایزه ملی بهره‌وری و تعالی سازمانی را دریافت کرد. 

شرکت پایانه‌های نفتی ایران در میان 50 شرکت واجد شرایط برای دریافت تقدیرنامه در سطح ایران اسلامی به عنوان شرکت برتر در کشور شناخته شد و تنها شرکت در سطح شرکت ملی نفت ایران است که موفق به اخذ این تقدیرنامه شده است. 

بر اساس این گزارش در نهمین دوره جایزه ملی بهره‌وری و تعالی سازمانی، 108 سازمان ثبت‌نام کرده و از این میان تعداد 19 سازمان متقاضی سطح تندیس‌ها، 42 سازمان متقاضی سطح تقدیر‌نامه و 45 سازمان متقاضی سطح گواهی‌ تعهد به تعالی بوده‌اند.

تعداد 48 سازمان در بخش‌های مختلف موفق شده‌اند تا به سطح تقدیرنامه برای تعالی دست یابند که از این میان 10 سازمان به سطح تقدیر‌نامه چهار ستاره، و تعداد 18 سازمان به سطح تقدیر‌نامه سه ستاره، و تعداد 20 سازمان به سطح تقدیر‌نامه دو ستاره دست پیدا کرده‌اند.

بر اساس این گزارش حضور فعال سازمان‌ها در فرآیند جایزه ملی بهره‌وری و تعالی سازمانی نشانگر این است که سازمان‌های برتر ایرانی قصد دارند تا خود را با دیگر سازمان‌ها مقایسه کنند تا به این ترتیب گام‌های بلندتری را در مسیر تعالی برداشته و ضمن افزایش توان رقابتی، بر پایداری سازمان خود افزوده و در تحقق اهداف سازمانی به موفقیت‌های بیشتری دست یابند.

هدف از برگزاری این جایزه ایجاد فضای رقابتی برای تعالی سازمان‌ها، تشویق سازمان‌ها برای انجام عملیات خود ارزیابی و شناخت نقاط قوت و زمینه‌های قابل بهبود و ایجاد فضای لازم برای تبادل تجربیات موفق سازمان‌ها است.

سید پیروز موسوی مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران به همراه اعضای هیئت مدیره این شرکت تقدیرنامه چهار ستاره را از دکتر غضنفری وزیر صنعت، معدن و تجارت دریافت کرد.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول