اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی:

فرهنگ و اقتصاد باید از اولویت‌های مجلس نهم باشد

خبرگزاری فارس: عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی در ارتباط با اولویت برنامه‌های مجلس نهم گفت: مسائل فرهنگی و اقتصادی باید از اولویت‌های مجلس نهم باشد.

فرهنگ و اقتصاد باید از اولویت‌های مجلس نهم باشد

حجت‌الاسلام قاسم روانبخش امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در ارتباط با حساسیت انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: امروز در شرایط حساسی قرار داریم، بیداری اسلامی در منطقه به اوج رسیده و نگاه ملت‌های منطقه به ایران یک نگاه الگو و مدل است.

عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی ایران افزود: حضور حداکثری در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به ملت‌های منطقه امید داده است و سبب می‌شود که حرکت آنها شتاب گرفته و سبب می‌شود با اقتدار از دستاوردهای خود دفاع کنند.

وی در ادامه میزان مشارکت مردم در انتخابات را دارای پیامی برای ملت‌ها دانست و تاکید کرد: نگاه همه دشمنان انقلاب به میزان مشارکت مردم در انتخابات است، اگر مشارکت بالا باشد دشمنان از فشارهایی که به این ملت وارد می‌کنند، ناامید شده و اگر درصد مشارکت مردم پایین‌تر از میزان مشارکت مردم در انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی باشد این نکته را مطرح می‌کنند که فشارها و تهدیدها جواب داده و از این پس فشارها را افزایش می‌دهند.

روانبخش تاکید کرد: در چنین شرایط مردم ایران اسلامی همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند با حضور دشمن‌شکن خود در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 12 اسفند را به 22 بهمن دیگری تبدیل می‌کنند.

عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی در ارتباط با اولویت‌هایی که مجلس نهم باید آنها را دنبال کند، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری اولویت‌ها را معلوم کرده و بارها بیان فرمودند اما متاسفانه آنگونه که شایسته است به این اولویت‌ها توجه نشده است.

وی مسائل فرهنگی را اولویت نمایندگان مجلس نهم شورای اسلامی دانست و تاکید کرد: نمایندگان باید تحول فرهنگی را نقطه هدف خود قرار دهند و در صورت تحول در زمینه فرهنگی، تحولاتی نیز در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی و ... صورت می‌گیرد چراکه مسائل فرهنگی زیربنای همه مسائل است.

روانبخش مسائل اقتصادی را از دیگر اولویت‌های مجلس نهم عنوان کرد و گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری سال جاری را «سال جهاد اقتصادی» نامگذاری کردند، مجلس باید به دولت کمک کند تا فشارها و تهدیدهایی که به کشور وارد می‌شود را به فرصت تبدیل کنند و تا حدودی این مهم صورت گرفته است ولی باید اقدامات بیشتری در این زمینه صورت گیرد.

عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی در پایان موضوع اشتغال را مهم برشمرد و افزود: اگرچه در بعضی موارد مواضع مجلس و دولت با هم زاویه دارد اما هر دو باید برای رفع معضل بیکاری تلاش کنند چراکه اگر اشتغال جوانان ایجاد شود جلوی خیلی از مفاسد و مشکلات در جامعه گرفته می‌شود.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول