اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سلماس:

مشارکت جوانان برگ برنده در سازندگی است

خبرگزاری فارس: فرماندار سلماس گفت: مشارکت جوانان بهترین برگ برنده در سازندگی کشور و حرکت توسعه‌آفرین است.

مشارکت جوانان برگ برنده در سازندگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سلماس، مرتضی نظری عصر دوشنبه در همایش رأی اولی‌های این شهرستان اظهار داشت: رأی اولی‌ها با حضور در این دوره از انتخابات در جشن بزرگ سیاسی خود را آغاز کردند و باید با حضور گسترده و انتخاب اصلح به فرامین رهبری توجه کنند.

وی افزود: سیاست در جامعه مساوی با قدرت و تأثیرگذاری بر دیگران است و باید در این ارتباط با انتخاب اصلح این قدرت و سیاست به اهل واگذار شود.

رئیس ستاد انتخابات سلماس اضافه کرد: تک‌تک آرای شما برای ما محترم و قابل قبول است اما توجه داشته باشیم که در بعد انتخابات تنها یک نفر نماینده است و همه ما باید تابع ایشان بوده و از رأی مردم حمایت کنیم.

این مسئول تصریح کرد: ایران اسلامی ما هم اکنون با توانمندی تمام راه‌ پیشرفت و اعتلا را در پیش گرفته است و ما این حرکت را مدیون رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری در تصمیم‌های درست و چاره‌اندیشی مناسب در مقابله با فتنه‌های داخلی و خارجی هستیم.

به گفته نظری رأی اولی‌ها با حضور اول خود در این صحنه سیاسی از انقلاب در واقع وکیل و نماینده خود را انتخاب می‌کنند که باید با نگرش درست و اصولی این انتخاب انجام شود.

این مسئول خاطر نشان کرد: پنج کاندیدای انتخاباتی در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور دارند لذا باید با دقت در برنامه‌ها و عملکردهای آنان، وکالت خود و سرنوشت خود را برای چهار سال آینده به آنان بسپاریم.

رئیس ستاد انتخابات سلماس افزود: 120 شعبه اخذ رأی در این شهرستان برای این دوره از انتخابات در نظر گرفته شده است و در مجموع 2 هزار و 200 نفر عوامل در اجرای این انتخابات همکاری می‌کنند.

وی با بیان اینکه تأکید ما بر حضور گسترده و پرشور است که نباید نادیده گرفته شود تا کاخ آمال دشمنان نابود شود، تصریح کرد: آن چه که انتخابات 12 اسفند را متمایز از انتخابات دیگر می‌کند حضور بابصیرت عاشقانه و همراه با شور و شوق مردم در پای صندوق‌های رأی است که دانش‌آموزان نیز در این مسیر مشارکت خود را نشان می‌دهند.

فرماندار سلماس اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران، انقلاب شورآفرین در به راه‌ انداختن اراده و حاکمیت مردم است و دشمنان ما نیز از همین قدرت و صلابت در هراس و نگرانی هستند.

نظری تصریح کرد: انتخابات مجلس نهم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است زیرا که دشمنان این نظام با حیله‌های فراوان چه قبل از انتخابات و چه بعد از آن به دنبال سوءاستفاده از فضای پیش آمده هستند.

انتهای پیام/آ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول