اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

ملت ایران به وفاداران به اسلام و قانون اساسی رأی دهند

خبرگزاری فارس: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: ملت مبارز و متعهد ایران با مطالعه دقیق در سوابق اشخاص و گروه‌ها آرای خود را به اشخاصی دهند که به اسلام و قانون اساسی وفادار باشند،

ملت ایران به وفاداران به اسلام و قانون اساسی رأی دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، آیت‌الله محمد شریفی‌اشکوری عصر امروز در جمع مردم کرمان اظهار داشت: با توجه به اهمیت و جایگاه مجلس شورای اسلامی و تأثیر آن بر تمام عرصه‌های زندگی روزمره در انتخابات و تعیین کاندیدای اصلح، دیدگاه امام خمینی (ره) و تطبیق این دیدگاه با روایات ائمه اطهار (ع) را مدنظر قرار دهید.

وی بیان داشت: فراموش نکنید که اگر فرد اصلح را انتخاب کنید، کاری اسلامی کرده‌اید و این یک حجت محکمی برای خودتان است که تشخیص بدهید، انتخاب شما برای اسلام یا برای خودتان است. 

شریفی‌اشکوری افزود: اکنون نظام اسلامی ایران بر پایه توحید و ایمان به خداوند متعال استوار شده، اعتقاد به اسلام و شناخت آن به عنوان مکتبی که در تمام شئون زندگی انسان‌ها دارای برنامه و هدف است و وفاداری به احکام آن از شرایط بدیهی و اولیه نماینده مجلس شورای اسلامی است.

وی عنوان کرد: امام خمینی (ره) در این زمینه می‌فرمایند، انتخاب اصلح برای مسلمانان یعنی انتخاب فردی که تعهد به اسلام و حیثیت آن داشته باشد.

شریفی‌اشکوری ابراز داشت: ملت مبارز و متعهد با مطالعه دقیق در سوابق اشخاص و گروه‌ها آرای خود را به اشخاصی دهند که به اسلام و قانون اساسی وفادار باشند، انحراف از این امر مهم اسلامی خیانت به اسلام و کشور و موجب مسئولیتی عظیم است.

وی خاطرنشان کرد: بنابراین اگر کسی به اسلام اعتقاد ندارد و تعهدی نسبت به احکام آن نشان نمی‌دهد، نمی‌تواند بر جایگاه تصویب قوانین برگرفته از اسلام و احکام آن تکیه زند.

شریفی‌اشکوری عنوان کرد: حضرت علی (ع) می‌فرمایند، بر رهبر و امام است که مردمش را با قوانین اسلام و ایمان به خدای تعالی آشنا سازد، لذا حضرت امام خمینی (ره) فرمودند، من متواضعانه از شما می‌خواهم، حتی‌الامکان در انتخاب اشخاص با هم موافقت کنید و سرنوشت اسلام و کشور خود را به دست کسانی دهید که به اسلام، جمهوری اسلامی و قانون اساسی معتقد و نسبت به احکام نورانی آن متعهد باشند.

وی افزود: بر خود لازم می‌دانم به اطلاع مردم کرمان و راور حمایت خود را از سردار  غلامرضا کرمی و محمدرضا زاهدی که از کاندیداهای جامعه مدرسین و جامعه روحانیت است، اعلام کنم.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول