اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای ‌جبهه متحد اصولگرایان:

نظام در محاکمه علنی ‌‌مفاسدان اقتصادی ‌تعارف‌ با کسی ندارد

خبرگزاری فارس: کاندیدای مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان در شیروان تاکید کرد: نظام جمهوری اسلامی مفاسد اقتصادی را بر نمی‌تابد و با آن برخورد می‌کند.

نظام در محاکمه علنی ‌‌مفاسدان اقتصادی ‌تعارف‌ با کسی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، محمدرضا حسین‌نژاد عصر امروز در جمع کثیری از هواداران خود در این شهر اظهار داشت: محاکمه علنی  پرونده مفاسد اقتصادی ثابت کرده که نظام هیچ‌گاه تعارف با متخلفان نداشته و با آنان مقابله می‌کند.

وی همچنین با اشاره به اینکه نظام مردمی جمهوری اسلامی طی 33 سال گذشته در عرصه‌های مختلف با مشارکت و حضور مردم در صحنه راه عزت و افتخار را پیموده است، افزود: امروز هم نظام به پشتوانه رهبری عزتمند و مقتدر بوده و همین رمز پیروزی نظام است.

حسین‌نژاد تصریح کرد: تمام افراد بصیر و آگاه و ولایت مدار امروز اطاعت کامل و مطلق از مقام و معظم رهبری دارند.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی افزود: شعار بنیادین شهیدان، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی مسیر تکامل خود را در این سه دهه طی کرده است.

وی در ادامه از مجلس به‌ عنوان نهاد قانون گذاری و قلب قوای سه‌گانه  یاد کرد و گفت:به لحاظ این ‌که مجلس اهداف و برنامه‌هایش مبتنی بر قانون بوده، از جایگاه بسیار حساسی برخوردار است.

کاندیدای مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان در شیروان  انتخابات پیش روی مجلس را بر شمرد و افزود: کمتر از پنج روز دیگر مردم به پای صندوق‌های رأی می‌روند تا نمایندگان برگزیده‌شان را به مجلس بفرستند؛ نمایندگانی که چهار سال باید پیگیر و ناظر بر فعالیت‌ها و مشکلات مردم در حوزه انتخابیه باشند و در کنارش، نقش اصلی قانون گذاری را در مجلس ایفا کنند.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وقتی از زاویه جهانی به این مسأله نگاه کنیم، خواهیم دید که نگاه بسیاری از کشورها به کشور ماست تا ببینند چند درصد از مردم ما در این همه‌پرسی شرکت می‌کنند.

وی تاکید کرد: حضور  گسترده مردم در انتخابات مجلس مشروعیت نظام را در دنیا بالا می‌برد و نشان می‌دهد نظام ما هنوز از پشتیبانی مردم برخوردار بوده و مردم ما هنوز پایبند به نظام و رهبری هستند و حضورشان باعث می‌شود که این شدت پایبندی در جهان بیشتر شناخته و به آنها ثابت شود.             

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد آحاد مردم بار دیگر با حضور حماسی خود در انتخابات بر اوراق پرافتخار نظام جمهوری اسلامی بیافزایند.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول