اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام حزب موتلفه خراسان رضوی:

اراده قوی برای برخورد با مفاسد اقتصادی وجود ندارد

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام حزب موتلفه خراسان رضوی گفت: برخی از مسئولان نظام عزم جدی و اراده قوی برای برخورد با مفاسد اقتصادی را ندارد.

اراده قوی برای برخورد با مفاسد اقتصادی وجود ندارد
حسن قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: فساد در همه زمینه‌ها بسیار مخرب است به‌ویژه فساد در زمینه مسائل اقتصادی به این خاطر که با معیشت مردم ارتباط تنگاتنگ دارد می‌تواند اثرات فاحش بسیاری داشته باشد.
وی افزود: نبود اراده‌ قوی در برخی از مسئولان نشان‌دهنده این مطلب است که به نظر می‌رسد هنوز بعضی از مسئولان امر به این اعتقاد نرسیده‌اند که فساد می‌تواند چه خطراتی برای کلیت نظام در برداشته باشد.
قاسمی تصریح کرد: این مسئله به این معنی نیست که مسئولان امر به خودی خود مشکل دارند و درگیر مسئله فساد هستند بلکه به این معنی است که برخی آقایان عزم و اراده جدی برای ورود به بحث فساد اقتصادی را ندارند.
وی ضمن تأکید بر اهمیت فرمان هشت ماده‌ای مقام معظم رهبری در زمینه مبارزه با مفاسد سیاسی و اقتصادی، اظهار داشت: چنانچه فرمان رهبری از زمان صدور آن به طور کامل اجرا و محقق می‌شد، امروزه شاهد بروز چنین مسائلی در سیستم بانکی کشور نبودیم.
قائم‌مقام حزب موتلفه خراسان رضوی افزود: در کنار مسائل مربوط به عزم و اراده مسئولان و مدیران، وجود ارتباطات قبیله‌ای، دوستی و تشکیلاتی نیز از دیگر عوامل نبود اجرای کامل فرامین رهبری در زمینه مبارزه با مفاسد سیاسی ـ اقتصادی است.
وی تصریح کرد: وجود ارتباطات دور یا نزدیک و تعارفات مطلع در میان جامعه خود سبب شده است که برخورد با کسانی که در جریانات اقتصادی به دنبال ایجاد فساد هستند، ضعیف صورت گیرد.
قاسمی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در زمینه برخورد با عاملان فساد اظهار داشت: برخورد بدون تعارف، سریع، قاطع و دندان شکن قوه قضائیه می‌تواند درس عبرتی برای همه کسانی باشد که حتی فکر انجام چنین حرکاتی را در آینده داشته‌اند، باشد.
وی افزود: برخورد جدی و بدون ایجاد تبعیض، نشان‌دهنده جدیت و قاطعیت نظام در برخورد با متخلفان و مفسدان است و در غیر این صورت چنانچه این پرونده با در نظر گرفتن روابط و ترس از دامن‌گیر شدن بررسی گردد، نه تنها این فساد ریشه کن نمی‌شود بلکه به حس بی‌اعتمادی و ناامیدی به وجود آمده در میان اقشار جامعه به‌ویژه کسانی که درگیر مسائل معیشتی هستند دامن می‌زند.
قائم‌مقام حزب موتلفه خراسان رضوی گفت: امیدواریم با عزم جدی و تصمیم قاطع رئیس محترم قوه قضائیه و با وجود سیستمی که در جریان بررسی پرونده فساد 3 هزار میلیاردی فعال شده است، ریشه فساد اقتصادی برای نخستین بار و آخرین بار خشکانده شود.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول