اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هدایت‌خواه در گفت‌و‌گو با فارس:

همه باید از برخورد قوه قضائیه با مفاسد اقتصادی حمایت کنند

خبرگزاری فارس: مخبر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت حمایت همه جانبه از دستگاه قضایی برای برخورد با مفاسد اقتصادی و گفت: نباید برخی جنجال‌ها و حرکت‌های سیاسی مانع رسیدگی به پرونده اختلاس میلیاردی در کشور شده یا مسیر آن را منحرف کند.

همه باید از برخورد قوه قضائیه با مفاسد اقتصادی حمایت کنند
ستار هدایت‌خواه در گفت و گو با خبرنگار فارس در یاسوج افزود: هنوز نمی‌شود قضاوت درستی در مورد روند رسیدگی به پرونده اختلاس بانک صادرات داشته باشیم ولی قوه قضاییه به خوبی در حال پیگیری این موضوع است.
مخبر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با ابراز امیدواری در مورد به نتیجه رسیدن این پرونده، اظهار داشت:‌ رسیدگی درست و قاطع به پرونده این جرم اقتصادی به شرطی اتفاق می‌افتد که به تعبیر مقام معظم رهبری، جنجال‌ها و حرکات سیاسی مانع اجرای صحیح کار نشده و افراد و جریانات اجازه دهند قوه قضائیه با جدیت به آن رسیدگی کند.
وی، فضای آرام سیاسی را زمینه برخورد قانونی با پرونده اختلاس اخیر کشور توسط قوه قضائیه دانست و اذعان داشت: تنها در این شرایط است که قوه قضائیه می‌تواند به وظیفه قانونی خود عمل کند.
این عضو ارشد جبهه پایداری عنوان کرد: باید از الگوهای بومی و علمی متناسب با فرهنگ و نیاز جامعه خود در ساز و کارهای اقتصادی و نظارت برآن‌ها استفاده کنیم که متاسفانه الگوهای فعلی ما در سیستم اقتصادی کشور برگرفته از دیگران است و با الگوهای اسلامی و ملی سازگاری ندارد.


*جریان اصولگرا به وحدت می‌رسد
هدایت‌خواه در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در مورد وحدت جبهه پایداری و راهکار درون اصولگرایی 8+7 گفت: ما به وحدت این جریان سیاسی امیدواریم و همه تلاش خود را برای نزدیکی و وحدت آن‌ها به‌کار می‌بندیم.
مخبر کمیسیون مجلس شورای اسلامی، وحدت را لازمه رشد و تعالی جامعه خواند و عنوان کرد: همه ما و اعضای این دو جبهه باید برای برطرف کردن اختلافات گام بردارند و به روند وحدت‌آفرین در جامعه کمک کنند.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول