اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر انجمن انبوه‌سازان استان اصفهان:

برای واگذاری مسکن مهر هیچ‌گونه مشکلی نداریم

خبرگزاری فارس: دبیر انجمن انبوه‌سازان استان اصفهان گفت: از متقاضیان دریافت مسکن مهر قصد داریم با اعتماد کامل به دریافت و خرید این مسکن روی بیاورند.

برای واگذاری مسکن مهر هیچ‌گونه مشکلی نداریم

احمد تولا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد آمادگی انجمن انبوه‌سازان استان اصفهان برای واگذاری واحد‌های مسکن مهر آماده بهره‌برداری به متقاضیان اظهار داشت: در حال حاضر در فولاد‌شهر 7 هزار واحد و در شاهین‌شهر 5 هزار واحد آماده واگذاری به خریداران مسکن مهر است.

وی در مورد شرایط خرید مسکن مهر گفت: هر شخصی که در گذشته از امکانات دولتی استفاده نکرده باشد، می‌تواند با پرداخت مبلغ چهار تا 12 میلیون تومان صاحب خانه شود.

دبیر انجمن انبوه‌سازان استان اصفهان در مورد مسکن مهر و ارتباط خرید آن با قشر کم‌در‌آمد جامعه بیان داشت: به نظر می‌آید هدف از تشکیل مسکن مهر در رابطه با قشر کم‌درآمد تأمین شده باشد.

وی با بیان اینکه قشر متوسط و بالای جامعه نیاز به مسکن بهینه دارند، تاکید کرد: پیشنهاد می‌دهم مجموعه انبوه‌سازان به سوی ساخت و ساز خانه‌هایی با قیمت متعادل پیش‌رفته تا قشر متوسط جامعه نیز بتواند خانه مناسب خود را به دست آورد.برای کسب قشر متوسط جامعه در مورد خانه بهینه خود حمایت مسئولان دولتی نیز اهمیت به سزایی دارد.

تولا در مورد برنامه‌های سال 1391 انجمن انبوه‌سازان استان اصفهان گفت: انتخاب دوره چهارم انجمن پیشرو است.

دبیر انجمن انبوه‌سازان استان اصفهان تصریح کرد: در صورت انتخاب دوباره من به عنوان دبیر این انجمن، دو هدف تکمیل و به ثمر رساندن مسکن‌های مهر باقی‌مانده و همچنین ورود به بازسازی بافت فرسوده مد نظر قرار گرفته است.

وی در مورد مسکن‌های مهری که باید کار آنها خاتمه پیدا کند، گفت: با برنامه‌ریزی‌های لازم تلاش می‌کنیم فروش مسکن‌های مهر را تا اواسط سال آینده انجام دهیم.

تولا اظهار داشت: هم‌اکنون ساخت یک مجموعه مسکن مهر را در بهارستان آغاز کرده و در پی آن هستیم این واحد‌ها تا اواخر سال آینده یا اوایل سال 1392 به مرحله واگذاری برسد.

وی در مورد بافت فرسوده اصفهان و نیاز به بازسازی محل‌های مختلف آن تاکید کرد: پیشنهاد می‌کنم کارگروهی متشکل از انبوه‌سازان، شهرداری، مسکن و شهرسازی، اداره ثبت و با حضور شرکت‌های خدماتی مانند آب و برق در مقوله بافت فرسوده دخالت داشته باشند.

دبیر انجمن انبوه‌سازان استان اصفهان در مورد طراحی‌های آینده برای بافت‌های فرسوده اصفهان با تقسیم‌بندی محله‌های اصفهان گفت: طراحی برای برخی از مناطق قدیم اصفهان که دارای پشتوانه تاریخی است از جمله میدان امام  و ابن‌سینا با مکان‌هایی که از این قدمت برخوردار نیستند به طور حتم تفاوت دارد.

وی بیان داشت: بازسازی مناطقی که از ابتدا دارای ساخت اصولی نبوده و در کمتر از نیم قرن فرسوده شده‌اند با مناطقی که به دلیل پشتوانه تاریخی فرسوده شده‌اند با یکدیگر متفاوت است که توجه به این مسائل برای  بازسازی بافت فرسوده اهمیت ویژه‌ای دارد.

انتهای پیام/خ۱۰ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول