اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/

فال‌سلیمان: نامزدها پس از انتخابات از مردم جدا نشوند

خبرگزاری فارس: معاون دانشجویی دانشگاه بیرجند گفت: نامزدها در صورت رأی آوردن باید نسبت به تعهداتی که داده‌اند عمل کرده و بعد از انتخابات از مردم جدا نشوند.

فال‌سلیمان: نامزدها پس از انتخابات از مردم جدا نشوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمود فال‌سلیمان صبح امروز در نشست انتخاباتی سرپرستی خبرگزاری فارس خراسان جنوبی به بیان دیدگاه‌های خود در زمینه انتخابات پرداخت.

فال‌سلیمان اظهار داشت: اساس نظام جمهوری اسلامی ایران بر پایه مشارکت مردم بنیان گذاشته شده است.

وی افزود: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی برای نشان دادن علاقه به نظام و تداوم آن و تأیید ولایت‌مداری آنهاست.

معاون دانشجویی دانشگاه بیرجند تصریح کرد: مردم ما این بار هم مثل انتخابات سالیان گذشته بسیار پرشور خواهند بود و به خاطر تجارب گذشته این را متوجه شده‌اند که حضورشان در انتخابات در واقع مقابله با نظام استکبار است.

فال‌سلیمان ادامه داد: به یقین مردم برای تعیین سرنوشت خود که همان شعار اساسی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است بار دیگر با حضور خود در این انتخابات علاقه‌مندی خود را به نظام و این شعار نشان خواهند داد.

وی بیان کرد: امام و مقام معظم رهبری در ایراد سخنرانی‌هایی که داشته‌اند در واقع اشاره‌های بسیار خوبی به شرایط نامزدها و افرادی که برای انتخاب مناسب هستند، کرده‌اند.

معاون دانشجویی دانشگاه بیرجند تصریح کرد: هر کس این بیانات را بستر انتخاباتی خود قرار دهد به راحتی در محدوده جغرافیایی که باید رأی بدهد این انتخابات برایش آسان خواهد بود.

فال‌سلیمان تأکید کرد: ما باید جایگاه کاندیداها را در دو محور قانونگذاری در مجلس و پیگیری امور مربوطه به حوزه انتخاباتی وی در نظر بگیریم از این رو در خارج از حوزه انتخاباتی وی نباید از او تقاضایی داشته باشیم و اگر کاندیدایی خارج از وظایفش به مردم قولی بدهد مردم را بی‌اعتماد می‌کند.

وی اظهار داشت: نامزدها باید در چارچوب وظایف خود در قانونگذاری و رسیدگی به مشکلات خدامحورانه عمل کنند و نیروهای متخصص و بومی را برای کمک در اختیار بگیرند.

معاون دانشجویی دانشگاه بیرجند با اشاره به نقش رسانه‌های بیگانه گفت: آنها می‌خواهند از طریق سیستم رسانه‌ای حاکم بر جهان که در اختیار آمریکا و صهیونیست‌ها است به هر نحو که شده بحث مردمی بودن انقلاب را بعد از سه دهه کمرنگ کنند و بر بی اعتمادی مردم نسبت به مردم و مسئولان صحه بگذارند اما مشارکت مردم در این انتخابات نقشه آنها را بی‌اثر خواهد کرد.

فال‌سلیمان گفت: نامزدهایی که خدا محورانه عمل کنند به هیچ وجه زبان به ایراد و عیب‌جویی و تهمت به یکدیگر نمی‌گیرند.

وی تأکید کرد: همه آنهایی که تایید شده‌اند ولایت‌مدار هستند و باید برنامه‌های خود را در چارچوب وظایفشان ارائه دهند که این خود می‌تواند ملاک مهمی در انتخاب نامزدها باشد.

معاون دانشجویی دانشگاه بیرجند تصریح کرد: بعد از انتخابات مهم‌ترین چیزی که برای نامزدها مهم است این است که در واقع نسبت به تعهداتی که داده‌اند دچار فراموشی نشوند.

فال‌سلیمان اظهار داشت: قشر دانشجو نیز همچنان نقش روشنگری و اطلاع‌رسانی و سیاسی خود را باید دنبال کنند و به همراه تمام اقشار مردم در این انتخابات حضور پررنگی داشته باشند.

انتهای پیام/آ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول