اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم-200/

ایران در آستانه یک آزمون بزرگ است

خبرگزاری فارس: بازرس ویژه ستاد انتخابات کشور گفت: در کشور ما مردم در انتخاب قوای اصلی نظام دخالت مستقیم دارند و امروز نیز ملت ما در آستانه یک آزمون بزرگ قرار دارد که امید است سربلند بیرون آید.

ایران در آستانه یک آزمون بزرگ است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سیف‌الله مطلبی عصر امروز در ستاد انتخابات خراسان جنوبی اصلی‌ترین نشانه مردم‌سالاری دینی در کشور ایران را دخالت مستقیم مردم در انتخاب مسئولان تراز اول کشور دانست و اظهار داشت: در بین انقلاب‌هایی که تاکنون در سطح جهان اتفاق افتاده است به اندازه انقلاب اسلامی ایران مردم در امور کشور مشارکت ندارند.

وی افزود: توجه به حضور مردم در صحنه کشور در انقلاب ما بی‌نظیر بوده است چرا که در سایر انقلاب‌ها افراد به دنبال اهداف گروهی خود هستند اما در کشور ما نظام به دنبال اهداف آحاد مردم است تا محقق شود.

بازرس ویژه ستاد انتخابات کشور ادامه داد:‌ در نظام جمهوری اسلامی ایران انقلاب به دنبال اهداف اقشار مختلف توده‌های مردم است و از طرف دیگر همکاری مردم در طول انقلاب نیز بی‌نظیر بوده است.

مطلبی ادامه داد: حکومت شاهنشاهی در ایران با همراهی توده‌های مردمی به زیر کشیده شده است و در این چند سال نیز مردم در همه صحنه‌ها حضور فعالی داشتند.

وی افزود: 12 اسفند ماه ظرفی برای نمایش بصیرت ملت ایران است که باید برای جذب حداکثری حضور ملت ایران تلاش شود و زمینه این حضور فراهم شود.

* ما نیاز به مجلسی داریم که در تراز انقلاب باشد

بازرس ویژه ستاد انتخابات کشور تصریح کرد: ‌ما نیاز به مجلسی داریم که در تراز انقلاب باشد و در خور شان ملت ایران باشد.

مطلبی ادامه داد: دهه چهارم انقلاب دهه پیشرفت و عدالت است که باید نماینده‌ای وارد مجلس شود که به این اهداف نزدیک باشد.

* مجلس عصاره ملت است

وی اظهار داشت: مجلس عصاره ملت و چکیده انقلاب است و باید نماینده‌ای وارد مجلس شود که ولایی، استکبارستیز و کارآمد برای مردم و نظام است.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول